طراحی سایت شخصی

این روزها که کسب‌وکارهای آنلاین بسیار بیشتر از گذشته موردتوجه قرار می‌گیرند، طراحی سایت شخصی از آن دسته ایده‌هایی است که در ذهن بسیاری از افراد اهل سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد. اما در مقابل دسته دیگری از افراد نیز وجود دارند که تصور می‌کنند استفاده از شبکه‌های اجتماعی متنوع برای پیشبرد کسب‌وکارشان کافی است و هیچ نیازی به وب‌سایت شخصی ندارند‌.

ازنظر متخصصانی که در این عرصه فعالیت دارند، اگر شما کسب‌وکار خود وارد حوزه دیجیتال نکنید احتمال از دست دادن مشتریانتان بسیار بالا است. بنابراین اگر نمی‌خواهید از چرخه رقابت حذف شوید، طراحی سایت شخصی را جدی بگیرید.

زمانی که شما در کنار استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف، یک سایت شخصی نیز برای تبلیغ کسب‌وکار خود داشته باشید، میزان مشتریان شما دوچندان خواهد شد.

طراحی سایت شخصی

چرا رایان وب؟

 ۱۰ سال سابقه کاری معتبر

مهمترین ویژگی رایان وب سابقه کاری و ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان خود می باشد.

تعهد کاری

تعهد کاری گزینه ایست که با رعایت آن در این سالها مشتریان قدیمی همواره ما را به دیگران معرفی کرده اند.

سرعت بالا

کد نویسی بهینه و سرعت بالای سایت‌های طراحی شده

رعایت اصول سئو

آشنایی طراحان با اصول سئو و طراحی سایت با توجه به آن

پشتبیانی مستمر

پشتیبانی مادام العمر از وب سایت شما حتی پس از پایان کار

طراحی اصولی

داشتن تیم قوی جهت طراحی اصولی سایت و منطبق با سلیقه مشتری

قیمت طراحی سایت شخصی

تعرفه و قیمت طراحی سایت شخصی بسته به حوزه کسب‌وکاری شما و همچنین نوع سایتی که می‌خواهید راه‌اندازی کنید، متفاوت است. به‌عنوان مثال اگر بخواهید سایتی فروشگاهی راه‌اندازی کنید هزینه آن نسبت به سایت‌های خدماتی متفاوت است.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که مدت‌زمانی که برای ساخت سایت شما صرف می‌شود، افزونه‌هایی که برای راحتی کارکرد سایت اضافه می‌شود، و همچنین پیچیدگی وب سایت شما نیز می‌تواند به‌صورت مستقیم بر روی هزینه نهایی طراحی سایت شخصی تأثیرگذار باشد.

لازم به ذکر است که یک‌راه مطمئن برای کاهش هزینه طراحی سایت وجود دارد. شما با انتخاب مجموعه‌های معتبری چون رایان وب که در این زمینه به ارائه خدمات درجه‌یک می‌پردازند، می‌توانید به‌صورت مستقیم بر روی کاهش هزینه‌های ناشی از طراحی سایت شخصی تأثیرگذار باشید.

قیمت طراحی سایت شخصی

مراحل انجام کار

مشاوره

مشاوره

مشاوره رایگان با رایان وب

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازها

بررسی نیازها وپیاده سازی طرح با در نظر گرفتن نوع کسب و کار

تحویل-وب-سایت

تحویل وب سایت

تحویل وب سایت و اعمال تغییرات بعد از پیاده سازی

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی

پشتیبانی در صورت بروز مشکل در سایت

نمونه سایت‌های طراحی شده توسط رایان وب

ویژگی‌های یک سایت شخصی ایده آل

سایت‌های با کیفیت و ایده آل ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را نسبت به سایر وب سایت‌ها متمایز می‌کند. انتظار می‌رود یک سایت خوب از سرعتی مناسب و در عین حال امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد، و هیچ فردی نتواند بدون اجازه وارد سایت شود. کاربران به‌راحتی باید به قسمت‌های مختلف وب سایت دسترسی داشته باشند. همچنین هیچ تفاوتی نباید بین ورود از طریق تلفن، لب تاب و تبلت به سایت احساس شود. رنگ و قالب طراحی‌شده باید تناسب کاملی با حوزه کسب‌وکاری کاربر داشته باشد تا یک تجربه کاربری رضایت‌بخش ایجاد شود. راه‌های برقراری ارتباط باید به‌وضوح مشخص باشد تا بازدیدکننده بتواند خدمات دلخواه خود را به‌راحتی درخواست کند‌.

لیست امکانات انواع سایت

انواع سایت

طراحی سایت پایه
سایت معرفی
طراحی گرافیکی مدرن
جهت معرفی شخص یا خدمات
صفحات متداول ( درباره ما، تماس با ما، خدمات و...)
پشتیبانی ۱ ماهه
افزونه و قالب لایسنس دار
پنل مدیریت فارسی
آموزش ویدئویی کار با پنل
طراحی سایت اختصاصی
سایت شرکتی
مناسب معرفی شخص یا شرکت
ارائه خدمات یا پروژه‌ها
طراحی حرفه‌‌ای و اختصاصی
سرعت بهینه
کد نویسی بهینه
آماده جهت سئو سازی
۳ ماه پشتیبانی رایگان
آموزش کامل کار با پنل
طراحی سایت پیشرفته
سایت فروشگاهی
سایت فروشگاهی یا آموزشی
درگاه پرداخت آنلاین
پنل مدیریت سفارشات
پنل پیامکی
رعایت کامل اصول سئو
گرافیک کاملا اختصاصی
آموزش کار با پنل
۶ ماه پشتیبانی فنی رایگان

طراحی سایت شخصی ریسپانسیو

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که گوگل برای رتبه‌بندی و ارزش دادن به یک وب سایت در نظر می‌گیرد، تجربه کاربری است. برای اینکه کاربر از ورود به وب سایت شما تجربه رضایت بخشی داشته باشد نیاز است تا نسبت به طراحی سایت شخصی ریسپانسیو بپردازید. ریسپانسیو بودن یک وب سایت بدین معنی است که چینش سایت در هنگام ورود با تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت یکسان است. به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت در وب‌سایت‌های ریسپانسیو شده تغییر سایز صفحه هیچ تأثیری بر روی تغییر در فرمت وب سایت و برهم خوردن نظم ندارد.

طراحی سایت اختصاصی ریسپانسیو

بااینکه دسترسی به قالب‌های آماده رایگان و ارزان‌قیمت برخوردار است، و می‌توان در مدت‌زمان کوتاه‌تری با استفاده از این قالب‌ها وب سایت خود را راه‌اندازی کنید. اما توصیه می‌شود هیچ‌وقت به قالب‌های آماده رضایت ندهید. اگر می‌خواهید مسیر برندسازی را سریع‌تر و بهتر طی کنید باید یک وب سایت متفاوت داشته باشید. با استفاده از طراحی سایت اختصاصی ریسپانسیو این امکان فراهم است که یک وب سایت با ظاهری خارق‌العاده و متفاوت بسازید.

خوشبختانه مجموعه رایان وب به دلیل سابقه درخشانی که درزمینهٔ طراحی سایت اختصاصی ریسپانسیو دارد، این امکان را یافته است که بهترین قالب‌های اختصاصی را برای مشتریان خود طراحی و بسازد.

آیتم‌های اساسی طراحی سایت حرفه ای !

۱.

سرعت سایت

بعد از طراحی سایت سرعت توسط تیم رایان وب تست می‌شود

۲.

کدهای بهینه

کد نویسی استاندارد و بهینه انجام می‌شود، چرا که افراد با تجربه و متخصص را گرد هم آورده‌ایم.
۳.

امنیت سایت

موارد اصولی بابت امنیت سایت‌ها رعایت می‌شود.
۴.

پشتیبانی حرفه‌ای

رایان وب برای تغییرات و رفع مشکلات پیش آمده در سایت شما همیشه کنارتان خواهد بود.

مزایای داشتن سایت شخصی

  • قبل از ورود به بحث‌های تخصصی لازم است تا در رابطه با مزایای داشتن سایت شخصی صحبت کنیم. همچنین به این سؤال پاسخ دهیم که چرا توصیه می‌شود حتماً یک وب‌سایت شخصی داشته باشیم؟
  • هنگامی‌که شما یک وب‌سایت شخصی برای خود راه‌اندازی می‌کنید، به‌تمامی کسانی که در حوزه کاری شما در حال فعالیت هستند اعتبار مجموعه خود را اثبات می‌کنید.
  • به عبارتی می‌توان گفت اولین مزیت دارا بودن یک وب سایت شخصی اعتبار بخشیدن به کسب‌وکار شما است. اما همه‌چیز اینجا خاتمه نمی‌یابد.
  • طراحی سایت شخصی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند که از سراسر ایران و جهان بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی مشتری‌ جذب کنید. هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار به‌صورت حضوری را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهید، و با سرمایه‌ای کمتر تبلیغات هدفمند را پیش ببرید.

سایر خدمات

سئو

سئو و رتبه گوگل

۱۰ سال سابقه

گوگل ادورز

گوگل ادورز

بیش از ۲۰۰ کلمه موفق

هاست

خدمات هاستینگ

پشتیبانی حرفه ای

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تیم متخصص

طراحی سایت در انواع مختلف

چرا باید مجموعه رایان وب را برای دریافت خدمات درزمینهٔ طراحی سایت و سئو انتخاب کنیم؟

مجموعه رایان وب یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که از سابقه درخشان و سه‌ساله‌ای درزمینهٔ سئو و طراحی سایت شخصی برخوردار است.

این مجموعه می‌تواند بهترین وب‌سایت‌ها را با استفاده از قالب‌های غیر آماده و اختصاصی در یک بازه زمانی کوتاه برای شما طراحی کند‌. اگر به دنبال یک وب سایت خاص و خارق‌العاده هستید که با استفاده از آن بتوانید مسیر برندسازی را سریع‌تر طی کنید، می‌توانید از مجموعه رایان وب کمک بگیرید.

 

لازم به ذکر است که وب‌سایت‌های ساخته‌شده توسط این مجموعه به دلیل استفاده از کدهای بهینه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این سایت‌ها سئو محور هستند و به دلیل ریسپانسیو بودن و سرعت‌بالا تجربه کاربری رضایت بخشی را برای شما حاصل خواهند کرد.

با استفاده از این وب‌سایت‌ها شما می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه‌تر کسب‌وکار خود را به افراد زیادی معرفی کنید، و بدون پرداخت هزینه‌های بالا نرخ تبدیل خود را افزایش بخشید.

 

یکی از عواملی که باعث می‌شود مجموعه رایان وب نسبت به سایر رقبا برتری یابد، برقراری ارتباطی درازمدت و مؤثر حتی پس از اتمام پروژه باکسانی است که روزی این مجموعه را برای دریافت خدمات انتخاب کرده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های مجموعه رایان وب که باعث شده است محبوبیت این مرکز دوچندان شود، می‌توان به دریافت هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر رقبا در قبال ارائه خدمات بیشتر در قبال خدماتی باکیفیت‌تر از سایر رقبا اشاره کرد.