طراحی سایت روانشناسی

تغییراتی که در طول زندگی رخ می‌دهند؛ مثل ازدواج، مهاجرت و دور شدن از خانواده و دوستان، بیماری و از دست دادن آن‌هایی که دوست‌شان داریم؛ گاهی ما را دچار خشم، اضطراب، نگرانی و حتی بحران می‌سازد. نیاز به مشاوره باعث شده تا امروزه نقش طراحی سایت روانشناسی رواج بیشتری پیدا کند و افراد متخصص به این روش بازاریابی روی بیاورند.

طراحی سایت روانپزشکی

طراحی سایت روانپزشکی به شما کمک می‌کند تا از روش‌های سنتی جذب افراد، به همراه تکنولوژی حرکت کنید. به کمک سایت روانپزشکی می‌توانید تعداد مراجعین خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید و از طرفی رسالت خود برای کمک به افراد را بهتر پیش ببرید. در ادامه دلایل داشتن وب‌سایت روانشناسی را بیشتر به شما توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت روانشناسی

چرا رایان وب؟

 ۱۰ سال سابقه کاری معتبر

مهمترین ویژگی رایان وب سابقه کاری و ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان خود می باشد.

تعهد کاری

تعهد کاری گزینه ایست که با رعایت آن در این سالها مشتریان قدیمی همواره ما را به دیگران معرفی کرده اند.

سرعت بالا

کد نویسی بهینه و سرعت بالای سایت‌های طراحی شده

رعایت اصول سئو

آشنایی طراحان با اصول سئو و طراحی سایت با توجه به آن

پشتبیانی مستمر

پشتیبانی مادام العمر از وب سایت شما حتی پس از پایان کار

طراحی اصولی

داشتن تیم قوی جهت طراحی اصولی سایت و منطبق با سلیقه مشتری

چرا باید وب‌سایت روانپزشکی داشته باشیم؟

در عصری حضور داریم که فضای مجازی از فضای حقیقی گوی سبقت را ربوده است. درواقع وقتی سؤالی برای‌مان پیش می‌آید، اولین راه‌حلی که به ذهن‌مان می‌رسد، گوگل است و جالب است بدانید با بررسی‌های انجام‌شده، روزانه حدود ۶ میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌گیرد. در کشور خودمان این عدد وسوسه‌کننده است؛ ۱۳۸ میلیون جستجو. 

احتمالاً تابه‌الان با این آمار روبه‌رو نشده بودید؛ چراکه این آمار صاحب هر کسب‌وکاری را وسوسه می‌کند تا برای حضور در لیست جستجوهای گوگل تمام تلاش خود را انجام دهد.

چرا باید وب‌سایت روانپزشکی داشته باشیم؟

مراحل انجام کار

مشاوره

مشاوره

مشاوره رایگان با رایان وب

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازها

بررسی نیازها وپیاده سازی طرح با در نظر گرفتن نوع کسب و کار

تحویل-وب-سایت

تحویل وب سایت

تحویل وب سایت و اعمال تغییرات بعد از پیاده سازی

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی

پشتیبانی در صورت بروز مشکل در سایت

قیمت طراحی سایت روانشناسی

طبیعتا هر فرد، شرکت و سازمانی که تصمیم به ساخت یک وب‌سایت مشاوره‌ را دارد، یکی از دغدغه‌هایش در این حوزه، قیمت و تعرفه‌های مربوط به طراحی سایت است.

 به‌طور کلی نمی‌شود تعرفه‌ی مشخصی را بیان کرد؛ چرا که تعرفه‌ی دقیق در روند طراحی سایت با توجه به ایده‌ها و امکاناتی که کارفرمای عزیز در نظر دارد، متفاوت است. اما برای دریافت اطلاعات بهتر در این زمینه، شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های شرکت رایان‌وب، اقدام‌ کنید.

نمونه سایت‌های طراحی شده توسط رایان وب

مزایای طراحی سایت روانپزشکی

طراحی سایت روانپزشکی می‌تواند مزیت‌هایی را برای درمان‌گران به همراه داشته باشد، البته درصورتی‌که قواعد این کار را به‌درستی رعایت کنید. درنهایت این مزیت‌ها باعث می‌شوند از جذب افراد زیادی به سمت سایت‌ روانشناسی‌تان شگفت‌زده شوید. بیایید در ادامه با اشتیاق در مورد این مزیت‌ها صحبت کنیم:

  • کاهش هزینه‌ها

حقیقت امر این است که امروزه با هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، اولویت هر فردی در زندگی کاهش هزینه‌هاست. تنها با راه‌اندازی سایت روانشناسی، هزینه‌ی مراجعان به‌صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند، به این منظور که هزینه‌هایی مثل رفت‌وآمد حذف می‌شود.

  • مشاوره‌ی آنلاین

چرا نباید شما از کل ایران و حتی خارج از ایران، درمان‌جو پیدا کنید؟! بله. مشاوره‌ی آنلاین هم برای شما و هم برای بیمارانی که شرایط حضور در مطب را به هر دلیلی ندارند، مزیت محسوب می‌شود و باید بتوانید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنید.

  • محفوظ ماندن اطلاعات شخصی

افرادی هستند که به هردلیلی، علاقه‌ای به فاش شدن اطلاعات شخصی‌شان ندارند؛ بنابراین مشاوره توسط سایت‌های روانشناسی باعث می‌شود، این افراد بدون هیچ نگرانی به شرح مشکلاتشان بپردازند، این یعنی جذب حداکثریِ این افراد.

  • تست‌های آنلاین روانشناسی

مردم علاقه‌ی زیادی به تست‌های آنلاین روان‌شناسی دارند. اگر درمان‌جو با انجام این تست‌ها متوجه شود که دچار افسردگی، اضطراب یا مشکلاتی از این دست است، آن‌وقت تصمیم می‌گیرد که با یک روان‌شناس، که می‌توانید شما باشید، مشکلش را در میان بگذارد.

  • گفت‌و‌گوی راحت

برخی از افراد به‌دلایلی از صحبت کردن به‌صورت حضوری شرمشان می‌شود و از مراجعه به روا‌نپزشک سر باز می‌زنند. شما با طراحی یک سایت، می‌توانید به‌راحتی با این افراد ارتباط برقرار کنید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایید.

طراحی سایت روانپزشکی اختصاصی

طراحی سایت روانپزشکی اختصاصی قدمی مهم برای نمایش ایده‌های شما در دنیای وب است اما با سبک پیشنهادی خودتان. اگر تمام موارد زیر برای‌تان مهم‌ است؛ بنابراین شما نیاز به یک طراحی سایت اختصاصی دارید.

  • گرافیک غیرتکراری و منحصربه‌فرد
  • تبدیل شدن به یک برند معتبر
  • امنیت و سرعت بالا
  • پیاده‌سازی وب‌سایت بر بستر پایه‌ای از کدهای بهینه شده

 

درنتیجه اگر مایل هستید قالب مختص به خودتان را داشته باشید و به دنبال یک مجموعه‌ی مورد اعتماد و قوی برای پیاده‌سازی طرح‌های دلخواه خود هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم از شرکت رایان‌وب با ده‌سال سابقه‌ی کاری معتبر مشاوره بگیرید. مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با داشتن وب‌سایتی اختصاصی تمامی نیازهای خود و مراجعه‌کنندگان را مرتفع کرده و از افزایش درآمد خود لذت ببرید.

اهمیتِ داشتن سایت روانشناسی

اگر شما یک کلینیک روانشناسی دارید و به‌جز تابلوی دم در ورودی، هیچ‌ کانال دیگری برای جذب افراد ندارید، درواقع شما ۹۷ درصد از مراجعه‌کنندگان بالقوه‌ی خود را از دست داده‌اید. هر روزه افراد زیادی در جامعه‌ برای پیداکردن یک روانشناس در اینترنت جستجو می‌کنند. چرا نباید شما یکی از آن مشاورینی باشید که در موتور جستجوی گوگل بالا می‌آیند؟ یک سایت روانشناسی با کیفیت می‌تواند شخصیت شما را قابل‌اتکا و اطمینان نشان دهد. درواقع چیزی که خود شما هستید. با طراحی سایت روانپزشکی به مزیت‌های زیر دسترسی خواهید داشت.

شاخصه‌های یک تیم طراحی خوب برای طراحی سایت روانپزشکی

همان‌طور که یک محصول خوب، ماحصل تلاش یک کشاورز زبردست است، پس یک وب‌سایت مناسب و کاربردی هم به حتم به مجموعه‌ای مجرب و بادانش نیاز دارد تا که بتواند طراحی وب‌سایت اختصاصی شما را در کم‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

از خصیصه‌های یک تیم طراحی مجرب می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • تجربه‌ی کافی همراه با دانش لازم را داشته باشند.
  • قدرت درک و پیاده‌سازی مناسب ایده‌های پیشنهادی شما را داشته باشند.
  • یک تیم برنامه‌نویس متخصص مجموعه را پشتیبانی کند.
  • سئو را با هدف و بدون‌وقفه پیش ببرد.
  • ارائه‌ی گزارش لحظه‌به‌لحظه و دقیق به مشتریان در برنامه‌ی کاری‌شان باشد.

درنتیجه پیدا کردن یک مجموعه‌ به این کاملی کار بسیار سخت و زمان‌بری است. اما ما در این مطلب کار شما را راحت کرده‌ایم. با توجه به سابقه‌ی درخشان شرکت طراحی سایت رایان‌وب، به جرات می‌توان گفت این تیم، یکی از ریش‌سفیدهای دنیای وب است.

این مجموعه با ده‌سال سابقه در حوزه‌ی طراحی وب‌سایت، برنامه‌نویسی و سئو با جان و دل برای پروژ‌ه‌ی شما تلاش می‌کنند؛ چرا که هدف مجموعه جلب رضایت شماست. همچنین می‌توانید روند روبه‌رشد وب‌سایت خود را به‌ وسیله‌ی گزارشات مستمر و لحظه‌ای رصد کنید. حتی پس از اتمام کار هم این ارتباط قطع نخواهد شد؛ خصوصیتی که در دیگر مجموعه‌ها به‌ندرت پیدا خواهید کرد‌.

نمونه طراحی سایت روانشناسی توسط رایان وب

رایان وب درزمینهٔ طراحی سایت های روان‌شناسی به‌صورت حرفه و تخصصی کار می‌کند، بعد از طراحی سایت نوبت جذب مشتری از طریق وب‌سایت است که در راستا ما سایت شمارا با کلمات کلیدی مدنظرتان به صفحه اول گوگل می‌آوریم.

در تصویر روبرو نمونه‌ای از طراحی سایت روان‌شناسی توسط تیم رایان وب را مشاهده می‌کنید.

سایت روانشناسی دکتر لطفی فر

آیتم‌های اساسی طراحی سایت حرفه ای !

۱.

سرعت سایت

بعد از طراحی سایت سرعت توسط تیم رایان وب تست می‌شود

۲.

کدهای بهینه

کد نویسی استاندارد و بهینه انجام می‌شود، چرا که افراد با تجربه و متخصص را گرد هم آورده‌ایم.
۳.

امنیت سایت

موارد اصولی بابت امنیت سایت‌ها رعایت می‌شود.
۴.

پشتیبانی حرفه‌ای

رایان وب برای تغییرات و رفع مشکلات پیش آمده در سایت شما همیشه کنارتان خواهد بود.

طراحی سایت روانپزشکی ریسپانسیو

امروزه در دنیایی که روی دور تند است، بیش از ۸۰٪ بازدید سایت‌ها با مرورگر موبایل‌ها انجام می‌شود. در واقع سایت شما باید در لپ‌تاپ، موبایل، تبلت یا کامپیوتر به خوبی و درستی باز شود. اگر طراحی سایت به‌گونه‌ای باشد که سایت شما در موبایل به درستی باز نشود و ظاهر مناسبی نداشته باشد، مخاطبان‌ خود را از دست خواهید داد؛ بنابراین قبل از این‌که اقدام به طراحی سایت کنید، حتما حواس‌تان به طراحی ریسپانسیو باشد تا تیم طراح، سایت شما را بر همین اساس طراحی کند.

سایر خدمات

سئو

سئو و رتبه گوگل

۱۰ سال سابقه

گوگل ادورز

گوگل ادورز

بیش از ۲۰۰ کلمه موفق

هاست

خدمات هاستینگ

پشتیبانی حرفه ای

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تیم متخصص

طراحی سایت در انواع مختلف

نتیجه‌گیری از طراحی سایت روانشناسی

آن‌چه که در این مطلب توضیح دادیم، تمام چیزهایی است که برای داشتن یک سایت روانپزشکی کارآمد به آن نیاز دارید. شرکت طراحی سایت رایان‌وب با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی طراحی و توسعه‌ی سایت در هر زمینه‌ای آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما عزیزان است. اگر می‌خواهید سایت شما در صدر صفحه‌ی اول گوگل بنشیند، صفرتاصد سایت‌تان را با خیالی راحت به متخصصان جوان و با انگیزه‌ی مجموعه‌ی رایان‌وب بسپارید.