طراحی سایت شرکتی

یکی از وب‌سایت‌های بسیار فعال در بستر اینترنت، بدون شک وب‌ سایت‌ شرکتی می‌باشد. طراحی سایت شرکتی نسبت به هر نوع وب‌سایت دیگری، هم از نظر محتوا و هم از نظر سوددهی برای شرکت پتانسیل بسیار بالایی دارند. امروزه این نوع وب‌سایت‌‌ها به عنوان یک نماینده‌ی توانا از طرف شرکت خودشان فعالیت می‌کنند. بنابراین در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا با هم  مزایا و تأثیرات داشتن یک طراحی سایت شرکتی کارآمد را بررسی کنیم.

 

طراحی سایت شرکتی ارزان

امروز یک اقدام حیاتی و مهم برای شرکت‌ها، ورود به دنیای همه‌گیر اینترنت با استفاده از طراحی یک سایت شرکتی است. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد طراحی سایت شرکتی را برای شما توضیح دهیم؛ پس تا انتها با رایان وب همراه باشید.

طراحی سایت شرکتی

چرا رایان وب؟

 ۱۰ سال سابقه کاری معتبر

مهمترین ویژگی رایان وب سابقه کاری و ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان خود می باشد.

تعهد کاری

تعهد کاری گزینه ایست که با رعایت آن در این سالها مشتریان قدیمی همواره ما را به دیگران معرفی کرده اند.

سرعت بالا

کد نویسی بهینه و سرعت بالای سایت‌های طراحی شده

رعایت اصول سئو

آشنایی طراحان با اصول سئو و طراحی سایت با توجه به آن

پشتبیانی مستمر

پشتیبانی مادام العمر از وب سایت شما حتی پس از پایان کار

طراحی اصولی

داشتن تیم قوی جهت طراحی اصولی سایت و منطبق با سلیقه مشتری

قیمت طراحی سایت شرکتی

از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین هزینه طراحی سایت می‌توان به  این موارد  اشاره کرد: زبان برنامه‌نویسی، رابط کاربری، دامنه و هاست، طراحی اختصاصی ،خدمات پشتیبانی،  مدت زمان طراحی و تحویل پروژه. درنتیجه تعرفه‌ی طراحی سایت در بیشتر اوقات با در نظر گرفتن گزینه‌های بالا مشخص می‌شود. علاوه براینکه اگر مشتریان درخواست امکانات بیشتری در طراحی داشته باشند، با توجه به مدت زمان انجام پروژه طراحی وب‌سایت و نوع طراحی آن هزینه‌ی طراحی سایت شرکتی مشخص می‌شود.

قیمت طراحی سایت شرکتی

مراحل انجام کار

مشاوره

مشاوره

مشاوره رایگان با رایان وب

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازها

بررسی نیازها وپیاده سازی طرح با در نظر گرفتن نوع کسب و کار

تحویل-وب-سایت

تحویل وب سایت

تحویل وب سایت و اعمال تغییرات بعد از پیاده سازی

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی

پشتیبانی در صورت بروز مشکل در سایت

نمونه سایت‌های شرکتی طراحی شده توسط رایان وب

چرا شرکت شما باید سایت داشته باشد؟

در دوران کرونا همه شاهد آن بودیم که بعضی از کسب‌وکارها تا مرز ورشکستگی پیش رفتند و دوران سختی داشتند. ما نیز از این شرایط نتیجه گرفتیم که شرکت‌های بسیاری وجود دارند که هنوز بعد از گذشت چند سال، غافل از اهمیت طراحی سایت شرکتی هستند. همین نتیجه ما را بر این داشت در ادامه از مزایای بسیار طراحی سایت شرکتی، به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم:

  • جلب اعتبار

قطعاً مهم‌ترین چیزی که یک شرکت در وهله‌ی اول به آن نیاز دارد، جلب اعتبار مخاطب است. درواقع شما تنها با طراحی یک سایت شرکتی ساده می‌توانید قدم مهم و بزرگی در جلب اعتبار در نظر کاربران بردارید.

  • معرفی شرکت شما

این امر برای شرکت‌های تازه تأسیس و جوان بسیار ضروری است. اگر شما به‌تازگی شرکتی را تأسیس کرده باشید، قطعاً می‌دانید که در ادامه راه سختی را در پیش دارید. برای این کار شما با طراحی یک سایت شرکتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن جایگاه خود را در دل بازار به دست آورید.

  • فعالیت بیست‌و‌چهارساعته

یکی از محدودیت‌هایی که فعالیت‌های حضوری دارند، ساعت کاری است که اغلب تا ساعتی مشخص مثل پنج عصر تعیین‌شده است. اما شما تنها با طراحی یک سایت شرکتی، می‌توانید ۲۴ ساعته و همه‌روزه در دسترس مشتریان قرار بگیرید.

  • افزایش فروش

قطعاً در عصری که بیش از ۷۰ درصد مردم دنیا از اینترنت استفاده می‌کنند، شما بدون داشتن یک سایت به درصد کمی از مشتریان خود دسترسی خواهید داشت. در حال حاضر سایت‌ها فاصله‌ی جغرافیایی را از بین برده‌اند و شما از هر جایی که فکرش را بکنید می‌توانید مشتری جذب کنید.

  • شناخت کامل مشتریان

بسیاری فکر می‌کنند تنها مزیت داشتن سایت شرکتی، قرار دادن اطلاعات و آشنایی با شرکت است. اما باید بدانید که وب‌سایت شرکتی یک محیط دوطرفه است که با شناخت بیشتر، نتیجه‌ی شگفت‌انگیزی برای کسب‌وکار شما خواهد داشت.

 

لیست امکانات انواع سایت

انواع سایت

طراحی سایت پایه
سایت معرفی
طراحی گرافیکی مدرن
جهت معرفی شخص یا خدمات
صفحات متداول ( درباره ما، تماس با ما، خدمات و...)
پشتیبانی ۱ ماهه
افزونه و قالب لایسنس دار
پنل مدیریت فارسی
آموزش ویدئویی کار با پنل
طراحی سایت اختصاصی
سایت شرکتی
مناسب معرفی شخص یا شرکت
ارائه خدمات یا پروژه‌ها
طراحی حرفه‌‌ای و اختصاصی
سرعت بهینه
کد نویسی بهینه
آماده جهت سئو سازی
۳ ماه پشتیبانی رایگان
آموزش کامل کار با پنل
طراحی سایت پیشرفته
سایت فروشگاهی
سایت فروشگاهی یا آموزشی
درگاه پرداخت آنلاین
پنل مدیریت سفارشات
پنل پیامکی
رعایت کامل اصول سئو
گرافیک کاملا اختصاصی
آموزش کار با پنل
۶ ماه پشتیبانی فنی رایگان

بهترین مجموعه برای طراحی سایت شرکتی

زمانی که به داشتن وب‌سایت و طراحی آن فکر می کنیم، احتمالاً سوال‌های زیادی برایمان پیش خواهد آمد. مثل یک سایت ساده و بی‌دردسر داشته باشم بهتر است یا پیشرفته؟ از یک نیروی عادی برای طراحی بهره ببرم یا به یک شرکت معتبر سر بزنم؟ و درنهایت اصلاً بهترین شرکت طراحی سایت چه خصوصیاتی را دارد؟  در رابطه با همه‌ی این سوال‌ها و این‌‌که مشخصات یک شرکت طراحی سایت خوب چیست با ما همراه باشید.

  • سابقه‌‌ای چندساله و درخشان

اولین ملاکی که باید در نظر داشته باشد، سابقه‌ی شرکت موردنظر است‌. اصولاً یک شرکت طراحی سایت خوب در این زمینه باید بالاتر از پنج‌سال سابقه‌ی فعالیت داشته باشد. شرکت رایان‌وب با سابقه‌ی درخشان ده‌ساله در حوزه‌ی نرم‌افزار و طراحی سایت و سئو می‌تواند گزینه‌ی قابل‌اطمینانی برای شما باشد.

  • خدمات طولانی‌مدت

زمانی که از خدمات پس از فروش حرف می‌زنیم، شاید تصور کنیم شرکت‌های طراحی سایت از این عامل مستثنی هستند. اما بهتر است بدانیم شرکت‌های طراحی سایت خوب، همچون مجموعه‌ی رایان‌وب در زمینه‌ی خدمات سنگ ‌تمام می‌گذارند. متخصصان رایان‌وب گزارش لحظه‌به‌لحظه‌ی طراحی سایت را به شما ارائه خواهد داد و همچنین این ارتباط بعد از اتمام کار هم ادامه خواهد داشت.

  • طراحی منحصربه‌فرد و قالب‌های اختصاصی

اصولاً برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب، نباید از گزینه‌ی طراحی و قالب اختصاصی سایت غافل شد. در این حوزه هیچ مدرکی بهتر است از نمونه‌کار نیست. گفتنی است که تیم طراحی سایت رایان‌وب در این زمینه‌ نمونه‌کارهای درخشان و کاربرپسندی را به شما ارائه خواهد داد.

  • سرعت سایت و بارگذاری صفحات

این مورد در جذب کاربر بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین استفاده متخصصان از کدهای بهینه در طراحی سایت در نهایت منجر به رتبه‌ی بالای سایت شما در گوگل خواهد شد.

  • تضمین امنیت

امنیت بالا در سایت شما با توجه به هکرهای زیاد در بازار رقابت، بسیار حیاتی است. وگرنه سایت‌تان دوام زیادی نخواهد آورد.

سرانجام با توجه به ویژگی‌های ذکرشده، شرکت رایان‌وب در همه‌ی این ویژگی‌ها سابقه‌ی درخشانی از خود ارائه داده است؛ بنابراین می‌تواند بهترین انتخاب شما در طراحی سایت شرکتی باشد.

سایت شرکتی حرفه‌ای

با توجه به این‌که امروزه همه‌چیز تحت تأثیر فناوری قرارگرفته است، اولین راه برای یافتن خدمات و کالای موردنظر مردم‌ دنیا، سر زدن به موتور جستجوی گوگل است. پس مؤثرترین راه برای ارائه محصولات و خدمات یک شرکت داشتن یک سایت شرکتی است. درواقع شما با طراحی یک سایت شرکتی حرفه‌ای، باعث می‌شوید مخاطبتان ذهنیتی درخشان از عملکرد شما داشته باشد. در ادامه به ویژگی‌های مهم در طراحی سایت شرکتی خواهیم پرداخت.

  • طراحی UI/UX سایت

سایت شما باید به‌گونه‌ای طراحی‌شده باشد که وقتی کاربر وارد سایت شما شد، به‌راحتی هرچه تمام‌تر و با کم‌ترین جستجو به آن هدفی که دارد، برسد و البته نباید از ظاهر قابل‌قبول و جذاب آن غافل ماند.

  • رعایت اصول ریسپانسیو

به زبان ساده منظور از سایت شرکتی ریسپانسیو این است که سایت شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا بتواند در انواع مانیتور‌ها اعم از لپ‌تاپ، گوشی، تبلت و دسکتاپ بدون هیچ‌گونه مشکلی باز شود و نمایش درستی داشته باشد.

  • سرعت بارگذاری بالا

یکی از کارهایی که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر جذابیت و بالا بودن رضایت کاربری یک سایت شرکتی داشته باشد، بلاشک همین سرعت بالای سایت است. همین‌طور می‌تواند دلیلی برای بهبود رتبه‌های شما در گوگل باشد.

  • امنیت، مهم‌ترین عامل در ثبات سایت شرکتی

اشتباه بزرگ این است که امنیت سایت را دست کم بگیرید. باید بدانید که امنیت بالا مؤثرترین عامل ادامه‌ی فعالیت، ثبات و اعتبار یک سایت شرکتی خواهد بود.

  • ظاهر مناسب سایت شرکتی

از ویژگی‌های سایت شرکتی خوب، این است که نباید بیش‌ازاندازه شلوغ باشد؛ چراکه هم سرعت سایت را به علت وجود بخش‌های زیاد از دست می‌دهید و هم از جذابیت و زیبایی سایت‌تان کاسته خواهد شد.

  • یک سایت منظم و یک‌پارچه

صفحات سایت‌تان را به نحوی تنظیم و طراحی کنید که دارای چیدمان منظمی باشد. همچنین در طراحی صفحات سعی کنید از فونت‌های متفاوت استفاده نکنید. به فاصله‌ی میان خطوط، رنگ لینک‌ها و متن‌ها و نیز در انتخاب تصاویر و المان‌ها وسواس به خرج دهید.

  • اتصال به شبکه‌های اجتماعی

اگر شما در کنار مدیریت سایت در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید، این امر باعث افزایش تعامل شما با کاربران خواهد شد. پس بهتر است لینک مربوط به شبکه‌های اجتماعی شرکت، در بخش “درباره ما” و یا “فوتر” قرار داده شود.

آیتم‌های اساسی طراحی سایت حرفه ای !

۱.

سرعت سایت

بعد از طراحی سایت سرعت توسط تیم رایان وب تست می‌شود

۲.

کدهای بهینه

کد نویسی استاندارد و بهینه انجام می‌شود، چرا که افراد با تجربه و متخصص را گرد هم آورده‌ایم.
۳.

امنیت سایت

موارد اصولی بابت امنیت سایت‌ها رعایت می‌شود.
۴.

پشتیبانی حرفه‌ای

رایان وب برای تغییرات و رفع مشکلات پیش آمده در سایت شما همیشه کنارتان خواهد بود.

طراحی اختصاصی سایت شرکتی

اگر هدف شما از ورود به میدان رقابت با وب‌سایت‌هایی که فعالیتی همانند شما دارند، است موفقیت شما به حتم در گروی طراحی اختصاصی وب‌سایت شرکتی است.اگر تصمیم دارید متمایز از سایر رقبایتان در بازار باشید، پس بهتر است دور قالب آماده را خط بکشید؛ چراکه یکی از خطرات استفاده از قالب وردپرس از پیش ساخته‌شده این است که وب‌سایت شما ممکن است شبیه رقبای شما شود.

قالب اختصاصی نسبت به قالب‌های از پیش ساخته‌شده و آماده، مزایای بسیاری دارد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به‌سرعت لود شدن بالا به علت نبود باگ و کدنویسی‌های غیرضروری اشاره کرد و همچنین بخش طراحی شکل ظاهری کاملاً بر اساس سلیقه و پسند کارفرما خواهد بود.

سایر خدمات

سئو

سئو و رتبه گوگل

۱۰ سال سابقه

گوگل ادورز

گوگل ادورز

بیش از ۲۰۰ کلمه موفق

هاست

خدمات هاستینگ

پشتیبانی حرفه ای

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تیم متخصص

طراحی سایت در انواع مختلف

جمع‌بندی از طراحی سایت شرکتی

داشتن یک سایت شرکتی برای افزایش درآمد شما، راه بسیار راحتی است و اگر نکاتی که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم را رعایت کنید، مطمئن باشید این درآمد بیشتر هم خواهد شد. برای طراحی سایت شرکتی فقط کافی است با مشاوران ما در مجموعه‌ی رایان‌وب تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره‌ی رایگان، همه‌چیز را به متخصصان این شرکت  بسپارید‌.