مقالات

ادمین سایت وردپرس

ادمین سایت وردپرس

ادمین سایت وردپرس در تعریف عموم، کسی است که پروسه ویرایش سایت، انتشار محتوا، دسته‌بندی، ساخت ساختارهای محتوایی، اصلاحات و بهینه‌سازی را انجام می‌دهد. همین‌طور اگر در سایت شما خطایی ایجادشده باشد ادمین سایت وردپرس می‌تواند آن را رفع کند.

درصورتی‌که قصد انتخاب یک ادمین سایت وردپرس را دارید، لازم است به چند مسئله توجه کنید:

  • تجربه
  • تخصص در حوزه‌های مختلف
  • کار با قالب‌ها، تم‌ها، افزونه‌ها و اسکریپت‌ها
  • تسلط به ساختار کلی وردپرس و امکان استفاده و کار با تمامی منوها
ادمین سایت وردپرس

درصورتی‌که شخص مدنظر شما تمامی این ارکان را داشته باشد، ضروری است که با یک تیم معتبر برای دریافت خدمات ادمین سایت وردپرس همکاری کنید که این در مواردی است که نگران ایمنی هستید. ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که طراحی سایت وردپرس شما به‌درستی انجام نشده است، امکانات و قابلیت‌های موردنیاز شما برآورده نشده و همین‌طور کاربر پس از ورود به سایت به چیزی که می‌خواهد نمی‌رسد. به‌هرحال سرعت، بهینه‌سازی، استفاده از المان‌های بصری و توجه به رابط و تجربه کاربری، اهمیت ویژه‌ای در جذب مخاطب دارد.

پشتیبانی سایت وردپرس

این روزها نزدیک به ۸۰ درصد سایت‌ها با وردپرس طراحی می‌شوند چراکه گسترش و به‌روزرسانی سایت‌های وردپرسی را به‌سادگی می‌توان با یک پشتیبان خوب و ماهر انجام داد. رایان وب آماده انجام پشتیبانی سایت‌های وردپرس می‌باشد.

انواع پکیج‌های پشتیبانی سایت‌های وردپرسی عبارت است از:

  • پشتیبانی سالیانه
  • پشتیبانی کوتاه‌مدت
  • پشتیبانی ویژه همراه با سئو سازی سایت
  • پشتیبانی و گسترش سایت

پشتیبانی مادام و رفع خطای سایت خود را به ما بسپارید و با خیالی راحت از دنیای وب کسب درامد داشته باشید.

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

ویرایش سایت وردپرس

قطعاً ویرایش سایت وردپرسی برای کسانی که پس از مدتی با این CMS کار می‌کنند از نان شب هم واجب‌تر می‌شود اما عموم افراد نمی‌دانند که این کار را باید به چه کسی بسپارند، کدام مجموعه و تیم می‌تواند بهتر از پس این کار برآید؟ آیا واقعاً می‌توان پنل و داشبورد سایت وردپرسی را در اختیار کسی قرار داد؟ از نظر ایمنی مشکلی رخ نمی‌دهد؟

به طبع ویرایش سایت وردپرس را نمی‌توانید به دست کسانی بسپارید که در سایت‌ها، کانال‌ها و پیج‌ها منتظر شما هستند و ادعا می‌کنند که در این حوزه خبره بوده و می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند. درواقع باید به سراغ مجموعه‌هایی بروید که به‌صورت یکپارچه فعالیت مستمر و تخصصی در حوزه‌های مرتبط را داشته و دقیقاً چیزی که می‌خواهید را برای شما به ارمغان می‌آورند. ازاین‌رو سعی کنید که نخست مشکل خود را دقیقاً شناسایی کنید.

ویرایش سایت شامل: ویرایش محتوا، قالب، پوسته، پلاگین‌ها، اسکریپت‌ها، المان‌های امنیتی و… خواهد بود. رایان وب در حال حاضر به‌عنوان یک ارائه‌دهنده برجسته، معتبر و شناخته‌شده در این زمینه، به شما این قابلیت را می‌دهد که از بین متخصصین، ادمین سایت وردپرسی را پیداکرده و از او بخواهید تا روتین سایت شما را پیش ببرد.

اصلاحات سایت وردپرس

اصلاحات در سایت‌های وردپرسی شامل هر چیزی می‌شود، اگر می‌خواهید فونت، رنگ، تایپوگرافی، قالب، برگه‌ها و… را روی سایت خود تغییر دهید. صاحب یک سایت وردپرسی هستید؛ اما در مورد مدیریت و ادیت آن چیزی نمی‌دانید می‌توانید از رایان وب کمک بگیرید. این مجموعه همواره کنار شماست و در کل این پروسه، مدیریت هر چیزی که لازم دارید را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد. البته از نظر ایمنی و افشای پسوردها و دسترسی به پنل مدیریت و… نیز هیچ نگرانی وجود ندارد.

اصلاحات سایت وردپرس شما ممکن است روی قالب اصلی، با استفاده از المان‌ها، ویژوال کامپوزر، المنتور و یا به‌صورت ساده و با تغییر کدهای فرانت و یا بک‌اند در وردپرس انجام گردد. در این مورد البته لازم است که با تیم پشتیبانی مجموعه مشورت کنید تا اطلاعات موردنیاز را به دست آورید.

کارشناسان وردپرس رایان وب آماده هستند تا درزمینهٔ آموزش، ویرایش، طراحی و خدمات توسعه وردپرس به شما کمک کنند. از تیم ما برای مدیریت کامل وب‌سایت یا فقط چند به‌روزرسانی هر از چند گاهی استفاده کنید.

  • ویرایش محتوای وردپرس
  • تغییرات قالب وردپرس
  • تنظیمات افزونه وردپرس
  • خدمات طراحی گرافیکی
  • آموزش
  • توسعه سفارشی وردپرس

ازجمله سرویس‌هایی است که ارائه می‌گردد.

اصلاحات طراحی سایت

اگر سایت شما طراحی‌شده و فکر می‌کنید که یک سری از بخش‌های آن باید ویرایش شود، اگر نیاز به اصلاحات طراحی سایت دارید، می‌خواهید المان‌ها، ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات خاصی را به سایت و فروشگاه یا کسب و تجارت اینترنتی خود اضافه کنید؛ هیچ منعی دراین‌باره وجود ندارد.

  • خدمات بهینه‌سازی و سئو و استفاده از پلاگین‌های سئو
  • بهره‌گیری از امکان ساخت منوها، برگه‌ها، فوتر، هدر، ویرایش ساید بار و…

ازجمله خدماتی است که در این زمینه ارائه می‌گردد.

خدمات ویرایش و پشتیبانی وب‌سایت وردپرس برای مشاغل و سازمان‌های مختلف طراحی‌شده است که به دنبال خدمات عملی‌تری برای طراحی، ویرایش و توسعه وردپرس هستند.

بهینه‌سازی سایت وردپرس

بهینه‌سازی سایت وردپرسی نیز در حیطه خدماتی است که ادمین‌ها ارائه می‌دهند، می‌توانید برای بهینه‌سازی، فایل‌های اضافه سایت خود را حذف کنید. تصاویر را فشرده‌سازی کرده و از فرمت‌های رایج استفاده کنید. بخش‌هایی از قالب که احتیاجی به آن‌ها نیست را ویرایش کرده و حذف کنید، از GZIP برای مدیریت کش بهره گرفته و درنهایت حالت موبایل را که همان قابلیت واکنش‌گرا است بهینه‌سازی کنید.

همین‌طور امکان استفاده از پلاگین‌هایی مانند WP Rocket و… نیز وجود دارد که البته پیکربندی آن‌ها باید توسط یک متخصص انجام گردد.

پشتیبانی سایت وردپرس
به‌روزرسانی سایت وردپرس

سیستم مدیریت محتوای رایگان وردپرس، در حال حاضر یکی از برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین CMSها در دنیا برای طراحی وبلاگ، طراحی سایت شرکتی،  وب‌سایت خبری، دانلود، فروشگاهی و… است. به‌صورت دوره‌ای، به‌روزرسانی‌هایی از مخزن رسمی آن منتشر می‌گردد که لازم است حتماً به این نسخه‌ها ارتقا پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد آپدیت سایت وردپرس این است که نواقص و باگ‌های ایمنی و نفوذ برطرف می‌گردد.

در حوزه خدمات ادمین سایت وردپرس، به‌روزرسانی نیز پروسه‌ای حائز اهمیت است که اگر ناقص و به‌صورت اشتباه انجام گردد می‌تواند سایت شما را از دسترس خارج کند. ضروری است که پیش از به‌روزرسانی سایت‌ها، نخست یک بک‌آپ از داده‌های خود داشته و مطمئن شوید که همه‌چیز به‌صورت کاملاً صحیح در حال انجام است.

به این موارد المان‌های ارتباط با مخزن وردپرس را نیز اضافه کنید.

بهینه‌سازی سایت وردپرس
خطا در سایت وردپرس

به‌هرحال سایت‌های وردپرسی باتوجه‌به استفاده از مخزن وردپرس، پلاگین‌ها، قالب‌ها و به‌روزرسانی‌های مکرر هرکدام از آن‌ها، ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند. این در برخی موارد ارتباط به طراحی اصولی خواهد داشت و در مواردی نیز یک مبحث کاملاً روتین است که وردپرس با آن مواجه است. درصورتی‌که با مشکل خطا در وردپرس مواجه شده‌اید، رایان وب به‌عنوان پشتیبان و ارائه‌دهنده خدمات ادمین سایت وردپرس، مشکلات و نواقص را رفع خواهد گرد.

این شامل هرگونه خطا، ایراد و هرگونه نقصان در وردپرس، قالب‌ها، هاستینگ، سئو و همین‌طور پلاگین‌ها و … خواهد شد.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

بله، در رایان وب ادمین‌ها همه دوره‌دیده و باسابقه کاری چندین ساله و مسلط به همه قالب‌ها و صفحه‌سازها می‌باشند.

اگر برای سایت خود پشتیبانی در نظر بگیرید، به‌صورت مداوم افزونه‌های امنیتی بررسی می‌شود و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

درصورتی‌که پکیج پشتیبانی انتخابی شما شامل بهینه‌سازی سرعت نیز باشد به‌صورت دوره‌ای به‌سرعت سایت رسیدگی می‌گردد.

بله، برای تمامی خدمات پشتیبانی و ادمین سایت وردپرسی قرارداد مابین کارفرما و مجری انعقاد می‌گردد.

مزایای طراحی سایت با رایان وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *