مقالات

طراحی سایت در ونک

طراحی سایت در ونک

ما به‌عنوان متخصص در حوزه‌های طراحی سایت در ونک و تقریباً تمام ایران! بهینه‌سازی سایت، سئوی حرفه‌ای و اصولی مطابق استانداردهای روز گوگل در کنار شما هستیم تا یک پروژه حرفه‌ای را اجرا کنید.

ازجمله دیگر خدماتی است که ما ارائه می‌کنیم و اصلی‌ترین هدف ما، در مورد پروژه‌هایی که در دست ماست، رعایت تمامی استانداردها خواهد بود.

طراحی سایت در ونک

به‌هرحال دنیای وب، گوگل و نرم‌افزار بزرگ است. وقتی این سه با هم ترکیب می‌شوند، ما وارد وجهه دیگری از تکنولوژی می‌شویم. یک وب‌سایت نیاز به‌سرعت بالا، ظاهر جذاب و کاربرپسند، مقالات و محتواهای استاندارد و یکتا، ایمنی صد درصد خواهد داشت. درصورتی‌که هرکدام از این ارکان رعایت نشود، کیفیت تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و کاربر شما به دنبال رقبا خواهد رفت.

ما در پروژه‌های طراحی سایت در ونک با بیش از ده سال سابقه، سعی بر این داشتیم تا بهترین‌ها را ارائه کنیم و همواره با پشتیبانی و خدمات ویژه پس از فروش، در کنار مشتری باشیم.

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

سرعت عالی، کدی بهینه و ایمنی بدون نقص

سرعت بالا همه‌جا بد نیست، در مورد طراحی سایت، یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت است. اگر سایت‌های بزرگ را جستجو کرده باشید متوجه خواهید شد که سرعت در آن‌ها یک اپیدمی است. هر کاری می‌کنند تا به بهترین شکل، در همان لحظات اول پیش و روی کاربر قرار گیرند. ما هم سرعت اجرای اولیه وب‌سایت، سرعت میانی و کل لود آن را برای شما بهینه خواهیم کرد؛ می‌پرسید چطور؟

خوب ما کارمان را بلد هستیم، سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کنیم، تاکنون پروژه‌های موفق زیادی داشتیم و شما را حتی در انتخاب قالب، سیستم مدیریت محتوا و همین‌طور سرور و هاست نیز راهنمایی خواهیم کرد. قرار نیست هزینه زیادی پرداخت کنید، قرار هم نیست که پروژه شما یک شکست باشد، چون در آینده کاری‌مان، با شما ارتباط مؤثر و هدفمند خواهیم داشت. ما خودمان را در قبال مشتری و کارفرما مسئول می‌دانیم. تفاوتی هم ندارد که با عبارت طراحی سایت در ونک و یا هر کلمه کلیدی دیگری ما را پیدا کرده باشید.

سابقه ۱۰ساله در گروی طراحی پروژه‌های بزرگ

ده سال سابقه در حوزه توسعه نرم‌افزار، وب‌سایت و طراحی و سئو چیزی نیست که ناگهانی به دست آید و یا این‌که بتوانید مشابه آن را پیدا کنید. این‌یکی از قدیمی‌ترین‌ها در دنیای وب در ایران خواهد بود. اگر نیاز به سایتی حرفه‌ای، درعین‌حال ظاهری ساده، بهینه، المان‌های جذاب و همین‌طور سئوی عالی دارید؛ به نقطه خوبی رسیده‌اید. طراحی سایت در ونک، شهرک غرب و… بارها توسط ما انجام‌شده است و می‌توانید نمونه کارهایی که تاکنون اجرا کرده‌ایم را ببینید؛ علاوه‌برآن دقیقاً می‌دانیم که شما به‌عنوان یک کاربر که آشنایی نسبی یا با این حوزه دارد یا اصلاً نمی‌داند که خودش هم چه می‌خواهد دقیقاً به دنبال چه چیزی در دنیای طراحی سایت هستید.

سئو درواقع مبحث بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است. اگر گوگل با سایت شما میانه خوبی داشته باشد، در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرد. بیش از ۹۹ درصد ترافیک وب‌سایت شما در روزها و ماه‌های اول از سوی گوگل تأمین می‌شود. این موضوع حتی در مورد سایت‌های بزرگ دنیا نیز صدق می‌کند. به‌هرحال گوگل پاشنه آشیلی است که باید همیشه مراقب آن باشید.

طراحی سایت اختصاصی در ونک

رکن بعدی در طراحی وب‌سایت‌های اینترنتی، عدم تکرار، کپی و همین‌طور ریپ کردن در بحث قالب است. ما با نام رایان وب، در این حوزه بارها تجربیات ویژه و تخصصی که به دست آورده‌ایم را ترکیب کرده و پروژه‌های موفقی را روانه دنیای وب کرده‌ایم. به‌خوبی می‌دانیم که وقتی در مورد طراحی سایت در ونک، طراحی سایت خبری، دانلود، موسیقی، فیلم، فروشگاهی و… صحبت می‌شود، دقیقاً سرویس‌گیرنده و کسی که کارفرما است به دنبال چه چیزی خواهد بود.

متأسفانه، یکی از اپیدمی‌های بزرگ در بحث طراحی سایت و شرکت‌های فعال در این حوزه این است که آن‌ها هزینه زیادی را بابت طراحی یک وب‌سایت ساده با یک قالب رایگان دریافت می‌کنند. حال ممکن است این قالب صدها یا هزاران بار در دیگر سایت‌ها مورداستفاده قرار گرفته باشد. اصلاً هم نظارتی روی کدنویسی و بهینه‌سازی آن وجود ندارد. وقتی وارد گوگل می‌شوید، این احتمال وجود دارد که سایت شما به دلیل نواقص کدنویسی نادیده گرفته شود.

همیشه در کنار مشتری، پشتیبانی حرفه‌ای!

قابلیت‌هایی که شرکت رایان وب دارد بیشتر متوجه فعالیت تخصصی شما در این حوزه خواهد شد. اگر واقعاً به چشم یک کسب‌وکار جدید به سایت خود نگاه می‌کنید، قصد دارید آینده‌نگرانه آن را ادامه دهید، می‌توانید به ما به‌عنوان مجری طراحی سایت در ونک اعتماد کنید. ما هم در بحث طراحی و ساخت سایت، هم در بحث اجرای آن در دنیای وب و هم در مورد سئو کنار شما هستیم.

صرف طراحی یک وب‌سایت عامل موفقیت نیست، سایت شما باید تأثیرگذاری خوبی روی مخاطب داشته باشد و در نتایج گوگل هم درخشان حضور داشته باشد. اگر نقصی وجود دارد هرچه زودتر رفع و حل گردد. ایمنی سایت شما بیش از چیزی که فکر می‌کنید مهم است و می‌تواند عواقب قانونی و مدنی برای شما به همراه داشته باشد. بخصوص اگر اطلاعات کاربران را ذخیره‌سازی می‌کنید، نباید این مسئله را یک شوخی ساده بدانید.

طراحی سایت اختصاصی در ونک
چطور در گوگل بهترین باشم؟

سوال مهمی که البته پاسخ مشخصی ندارد، اما با ترکیب و تلفیق تجربه و تخصص می‌توان به آن پاسخ داد. صرف تجربه نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد. به همین دلیل تیم طراحی سایت در ونک – رایان وب همیشه سعی می‌کند که خود را بر اساس مفاهیم سئو و گوگل بروز نگه دارد. کاربران شما به دنبال بهترین در کم‌ترین زمان ممکن هستند، این اصلی‌ترین موضوعی است که در این حوزه باید درک کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو در ونک
طراحی سایت ریسپانسیو در ونک

افراد در وب تمایل دارند به‌سرعت اطلاعات را بخوانند، بنابراین مهم است که به طور واضح با آن‌ها در وقت مقرر ارتباط برقرار کنید و اطلاعات خود را برای خواندن و هضم آن‌ها به‌اندازه کافی ساده کنید. اگر می‌خواهید آن‌ها را به چیزی که می‌خواهند برسانید، در درجه اول باید سریع باشید. پس از سریع بودن، ظاهر جذاب می‌تواند به شما کمک کند. پس UI و UX سایت مهم است.

در شرط‌های بعدی، کیفیت مقاله، نوع دسترسی به آن و ساختار درختی سایت شما نیز اهمیت دارد. ما می‌دانیم که همه این موضوعات باید به‌درستی رعایت شود و بخش مهمی از آن در ابتدای کار است. پس همواره با شما هستیم.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

مزایای طراحی سایت با رایان وب

4 دیدگاه در “طراحی سایت در ونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *