مقالات

طراحی سایت در جمهوری

طراحی سایت در جمهوری

یکی دیگر از خدمات مجموعه ما، سرویس طراحی سایت در جمهوری و در دیگر مناطق کشور است. اگر نیاز به یک سایت دارید اما هیچ تخصصی در این حوزه ندارید یا حتی نمی‌دانید که حدوداً باید چقدر هزینه پرداخت کنید؛ می‌توانید با ما در میان بگذارید. سایت‌ها انواع مختلفی دارند و بر اساس تکنولوژی‌های گوناگون توسعه داده می‌شوند. در برخی موارد، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین و گزاف نیست؛ از یک‌روی دیگر، طراحی هر سایت با دیگری تا حدودی می‌تواند متفاوت باشد یا این‌که هرکدام از آن‌ها بر مبنای یک‌زبان برنامه‌نویسی طراحی‌شده باشند.

هنگامی‌که تصمیم می‌گیرید یک توسعه‌دهنده وب را استخدام کنید یا شرکت مناسبی جهت طراحی سایت در جمهوری انتخاب نمایید میتوانید از مشاوره رایگان طراحی سایت رایان وب بهره مند شوید.

طراحی سایت در جمهوری

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

طراحی یک سایت استاندارد چگونه است؟

با تصور این‌که شما کلمه کلیدی: طراحی سایت در جمهوری را جستجو نموده و وارد این سایت شده‌اید باید بدانید که این موضوع یک اتفاق نیست. درواقع گوگل هیچ‌گاه بر اساس حدس و گمان پیش نرفته است و همه‌چیز در آن قواعد خاص خود را دارد. برای این‌که سایت شما در لیست برترین‌های گوگل قرار بگیرد باید حتماً بر اساس یک سری المان‌های مهم و کلیدی پیش رفته باشد. این شامل:

  • کدنویسی و طراحی سایت
  • سئو و بهینه‌سازی برون و درون صفحه
  • استفاده از ساختارهای استاندارد SEO
  • توجه به تولید محتوا و …

و بسیاری موارد دیگر خواهد بود. در ادامه چند بخش از کلیدی‌ترین سخت‌گیری‌هایی که باید به‌عنوان کارفرما در مورد طراحی سایت انجام دهید را به شما شرح می‌دهیم.

نمونه کارهای طراحی سایت در جمهوری

سایت‌های طراحی‌شده توسط یک مجموعه را بررسی کنید

همیشه در بحث انتخاب شرکت طراحی سایت یا راه‌اندازی دیجیتال مارکتینگ ازجمله اساسی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات، توجه به نمونه کارها و طرح‌هایی است که آن‌ها قبلاً به‌صورت موفق اجراء کرده‌اند.

یکی از بهترین نکات در انتخاب یک طراح وب این است که آنچه را که در یک وب‌سایت به دنبال آن هستید در نظر بگیرید و مقایسه کنید که چگونه تجربه قبلی آن‌ها با اهداف موردنظر شما مطابقت دارد. با نگاه‌کردن به نمونه کارها می‌توانید ارزیابی کنید که آیا سبک و رویکرد طراحی آن‌ها با سبک شما مطابقت دارد یا خیر.

به ‌سایت شرکت طراحی سایت در جمهوری مراجعه کنید

هنگام انتخاب یک آژانس طراحی وب، وب‌سایت خود شرکت را بررسی کنید. اگر وب‌سایت خود آن‌ها حرفه‌ای و به‌روز به نظر نمی‌رسد، قطعاً شما هم ترجیح می‌دهید که آن‌ها را برای این کار استخدام نکنید. البته حوزه و نوع فعالیت سایت‌ها باهم متفاوت است و به طبع، طراحی سایت در بیشتر موارد می‌تواند یک بحث سلیقه‌ای هم باشد. می‌توانید در تکمیل این بخش و درزمینهٔ انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت در جمهوری یا به‌صورت غیرحضوری، فعالیت‌های آن‌ها و این‌که در چه زمینه‌هایی تخصص دارند را کنترل کنید.

تجربه کاربری سایت، سئو و ساختار را جدی بگیرید

تجربه کاربری یک عامل بزرگ در موفقیت یک وب‌سایت است. اگر طراحی وب شما جذاب، آسان و بهینه برای استفاده نباشد، اکثر افراد آن را در بدو ورود ترک خواهند کرد. یک طراح وب خوب، استراتژی‌های به‌روزی برای گنجاندن تجربه کاربری در طراحی وب‌سایت شما خواهد داشت.

مواردی مانند:

  • سرعت سایت طراحی‌شده
  • استفاده از کدهای ولید شده و اختصاصی
  • عدم استفاده از فرم‌های کپی و نمونه‌های مشابه و طراحی اختصاصی
  • پرداخت در ازای ارائه خدمات
  • پشتیبانی و…

موجب می‌شود که یک شرکت طراحی سایت نسبت به مابقی متمایز باشد.

شرکت طراحی سایت در جمهوری
در مورد فرایند طراحی سایت در جمهوری صحبت کنید

درواقع باید از آن‌ها بخواهید که در مورد این‌که چه زمانی طرح اولیه ایجادشده و سایت به دستتان می‌رسد، توضیحات موردنظر را در اختیارتان قرار دهند؛ در غیر این صورت ممکن است بی‌هدف پیش بروید. آن‌ها هم به‌زعم بی‌مسئولیتی، کار شمارا عقب انداخته و پس‌ازاین که پیش‌پرداخت را از شما دریافت می‌کنند، مشغول انجام کارهای دیگر شوند.

هنگام استخدام یک شرکت توسعه وب، مهم است که بدانید فرآیند آن‌ها چگونه پیش می‌رود تا هر دو طرف بتوانند بهره‌وری را به حداکثر برسانند. مراحل اولیه پروژه طراحی وب‌سایت شما احتمالاً هفته‌ها طول می‌کشد، درحالی‌که خدمات کلی که باید دریافت کنید ممکن است نامحدود باشد چون سایت شما نیاز به پشتیبانی، به‌روزرسانی، رفع مشکل یا حتی مدیریت محتوا خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت در جمهوری
قیمت طراحی سایت در جمهوری

باید با آژانس در مورد اهداف و بودجه اختصاص‌ داده‌شده صحبت کنید. اکثر آژانس‌ها قیمت‌های خود را نمایش نمی‌دهند؛ زیرا هر پروژه نیازمندی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. داشتن بودجه و برقراری یک پیش معادله به شما کمک می‌کند که در مورد قیمت طراحی سایت در جمهوری تصمیم‌گیری کنید. فراموش نکنید که قیمت‌گذاری یک بحث تخصصی در حوزه برنامه‌نویسی سایت، طراحی سایت یا خدمات سئو و بهینه‌سازی است؛ پس حتماً در این مورد نخست اطلاعات موردنیاز را از مجری طرح دریافت کنید سپس آن را با دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید.

به یاد داشته باشید که برخی مجموعه‌ها، صرفاً یک محصول آماده را رنگ‌آمیزی و به‌عنوان وب‌سایت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهند.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

یک جلسه با آژانس طراحی وب برنامه‌ریزی کنید!

لازم است که سؤالات خود را در مورد برنامه‌ریزی و طراحی وب‌سایت و این‌که آن‌ها چگونه قرار است کار کنند، در یک جلسه مطرح کنید.

بهترین راه برای یافتن تمام پاسخ‌هایی که نیاز دارید این است که یک جلسه را برنامه‌ریزی کنید و سؤالاتی را برای پرسیدن از شرکت توسعه وب موردنظر خود بیاورید. یک جلسه برای هر دو طرف عالی است تا بفهمند آیا شما برای تجارت یکدیگر مناسب هستید یا خیر.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

بهترین شرکت طراحی سایت در جمهوری

امروزه شرکت‌های زیادی چه در داخل کشور و چه خارج و چه در تهران و چه در شهرستان‌ها درزمینهٔ طراحی و خدمات ساخت سایت فعالیت می‌کنند. شما تقریباً با بیش از یک‌میلیون نتیجه در گوگل مواجه می‌شوید اما کدام‌یک بهترین است؟ کدام‌یک درزمینهٔ: طراحی سایت در جمهوری تهران یا هر منطقه‌ای که مدنظرتان است، حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند؟

در شرایط کنونی، مجموعه آموزشی و توسعه ما باسابقه گسترده و فعالیت تخصصی در حوزه طراحی انواع وب‌سایت به شما خدمات ویژه‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهد؛ اگر ساکن استان تهران هستید می‌توانید با مراجعه حضوری و برگزاری جلسات تکمیلی اطلاعات موردنظر در مورد نحوه طراحی، رکن‌ها و اساس استفاده از المان‌های طراحی یا استانداردها را کنترل و بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *