مقالات

طراحی سایت در صادقیه

طراحی سایت در صادقیه

خدمات ویژه طراحی سایت در صادقیه تهران به‌صورت اختصاصی، با کد نویسی بهینه، بدون بهره‌گیری از قالب‌های آماده و به‌صورت کاملاً ریسپانسیو توسط مجموعه رایان وب انجام می‌گردد. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد توسعه کسب‌وکارهای آنلاین، بهره‌گیری از اصول بهینه‌سازی سایت بر اساس قوانین و الگوریتم‌های گوگل است.

طراحی سایت در صادقیه

مسئله‌ای که توسط بسیاری از مجموعه‌ها و شرکت‌های طراحی سایت جدی گرفته نمی‌شود، در دنیای دیجیتال امروزی، بسیار مهم است که با مشتریان و مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید تا از بازارهای جدید استفاده کنید و تجارت خود را گسترش دهید. آمارها نشان می‌دهد که تقریباً ۴.۵۷ میلیارد نفر در سراسر جهان کاربر فعال اینترنت هستند که ۵۹ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. در این جامعه آنلاین، ۵۳ درصد قبل از برقراری ارتباط با یک برند تحقیقاتی را انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که تصمیم درستی می‌گیرند.

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

سرویس‌های ویژه رایان وب برای طراحی سایت در صادقیه چیست؟

تعهد کاری و شروع کار توسعه و طراحی وب‌سایت بلافاصله پس از ارائه نیازها از سوی مشتری

شروع کار توسعه و طراحی وب‌سایت بلافاصله پس از ارائه نیازها از سوی مشتری

طراحی بر اساس دسته‌بندی و نوع فعالیت از جمله: سایت خبری، دانلود، پزشکی، شخصی، تجاری، استارتاپ و...

توجه ویژه به سئوی درون صفحه و آماده‌سازی فضا برای سئوی برون صفحه وب‌سایت

بهره‌گیری از جدیدترین متدها، قالب‌های اختصاصی و غیر دانلودی و کپی، کد نویسی بهینه، اختصاصی و مطابق استانداردهای جهانی

تجربه کاری بالای ۱۰ سال در این زمینه

طراحی سایت فروشگاهی در صادقیه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد طراحی سایت در صادقیه، به‌عنوان یکی از پلن‌های خدماتی این مجموعه می‌توان به آن توجه کرد این است که تمامی وب‌سایت‌ها، با استفاده از قالب‌های اختصاصی توسعه‌یافته و شما بسته به این که نیاز به:

  • طراحی سایت فروشگاهی در صادقیه
  • وب‌سایت خبری و دانلود
  • طراحی سایت شرکتی در صادقیه
  • طراحی سایت شخصی در صادقیه و …

دارید؛ نخست تمام پیش‌نیازهای خود را در حین عقد قرارداد فی‌مابین بیان کرده و سپس بر مبنای آن، در صورت تمایل، در هر زمان و حین اجرا و طراحی پروژه، از توسعه‌دهنده که تیم رایان وب است، گزارش کار بخواهید. پشتیبانی طولانی‌مدت این مجموعه نیز سبب می‌شود که به‌عنوان مشتری، کاملاً احساس اطمینان داشته باشید.

سابقه بالای ۱۰ سال در حوزه طراحی سایت و سئو

ایان وب باسابقه طولانی توسعه و طراحی سایت در صادقیه و استان تهران و سراسر کشور، خدمات ویژه‌ای را علاوه بر طراحی، درزمینهٔ بهینه‌سازی ارائه می‌دهد، تمامی المان‌های مورداستفاده در قالب وب‌سایت بهینه‌سازی‌شده و البته که سرعت لود اولیه سایت دقیقاً مطابق همان چیزی است که شما نیاز دارید. رقبای شما از نظر کمی و کیفی موردبررسی قرار می‌گیرند و با تحقیقات انجام‌شده، پروژه طراحی سایت شروع خواهد شد.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، بسیار مهم است که یک طراحی وب‌سایت ریسپانسیو داشته باشید تا برای موتورهای جستجو و کاربران آنلاین جذاب باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان هدف شما هنگام جستجوی آنلاین شرکت شما، یک پلت فرم تجاری قانونی را مشاهده می‌کنند.

توسعه با قالب اختصاصی

امروزه بسیاری از توسعه‌دهندگان از قالب‌های آماده و دانلودی که در مارکت پلیس‌ها عرضه می‌شوند استفاده کرده و شاید در عرض چند ساعت و با کم‌ترین هزینه، حتی صد هزار تومان، سایت شما را آماده اجرا کنند. درصورتی‌که بسیاری از این قالب‌ها:

  • کدهای ولید شده ندارند
  • از نظر سئو ایرادات زیادی به آن‌ها وارد است
  • بر اساس قوانین گوگل، تگ‌ها، هدینگ‌ها و همین‌طور المنت‌های کاربردی را به کاربر نمایش نمی‌دهند.
  • مشکل در ریسپانسیو بودن دارند

به همین منوال خیلی زود شما را از کسب‌وکاری که راه‌اندازی کرده‌اید پشیمان می‌کنند. امروزه بیش از ۹۰ درصد کاربران سایت شما، از طریق موبایل وارد آن می‌شوند، درصورتی‌که قدرت توسعه یک مجموعه پایین باشد، در بحث طراحی مطابق استانداردهای گوگل و … به مشکلات بزرگی برمی‌خورید.

طراحی سایت فروشگاهی در صادقیه

یک سرویس طراحی وب، یک طراحی وب‌سایت سفارشی را به شما ارائه می‌دهد که برای کسب‌وکار یا سایت شخصی شما مناسب است. تفاوتی ندارد که به دنبال طراحی سایت در صادقیه یا هرکدام از مناطق تهران هستید، نخستین رکنی که باید در مورد یک شرکت خدمات طراحی بررسی کنید استاندارد بودن روند کاری، خوش قول بودن و همین‌طور پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

آن‌ها با شما همکاری خواهند کرد تا طرحی را ایجاد کنند که بانام تجاری شما مطابقت داشته باشد، درحالی‌که به مشتریان شما یک تجربه کاربری یکپارچه می‌دهد که آن‌ها را خوشحال می‌کند.

طراحی سایت در صادقیه به صورت سئو شده
طراحی سایت در صادقیه به صورت سئو شده

وقتی در مورد سایت شرکتی، فروشگاهی و… سئو شده صحبت می‌کنیم، وقتی ادعا داریم که این مجموعه طراحی سایت دانلود، فروشگاهی و… را در صادقیه مطابق نیاز شما انجام می‌دهد، منظورمان دقیقاً همان هدفی است که دارید، ورود به صفحه اول و سپس رتبه اول گوگل. برای بررسی این موضوع، سری به سایت‌های موفق بزنید؛ می‌بینید که تمام آن‌ها در صفحات و رتبه‌های اول، از قالب‌های ولید، بهینه‌شده، سئو شده و پرسرعت با لود عالی استفاده می‌کنند.

ایجاد یک صفحه دیجیتالی به معنای ساختن یک وب‌سایت و انتظار مشتریان برای نزدیک‌شدن به برند شما نیست. وب‌سایت شما پایه آنلاین شرکت شما است. این به‌عنوان نقطه تماس مشتری اولیه و ماشین تبدیل شما عمل می‌کند. به‌این‌ترتیب، باید اطمینان حاصل کنید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد، از رقبا متمایز است و با اهداف بازدیدکنندگان شما مرتبط است.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

ارتباط مداوم و مؤثر با مشتری جهت پشتیبانی

رکن مهم دیگری که رایان وب را از تمامی مجموعه‌های طراحی سایت در صادقیه متمایز می‌سازد، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و حضور کنار مشتری به‌صورت مداوم است. اگر فکر می‌کنید که از پس اداره یک سایت برنمی‌آیید، نیاز به کنترل‌های امنیتی و… دارید یا لازم است که پس از مدتی، بخش‌هایی را به سایت خود اضافه کنید. جای هیچ نگرانی نیست. رایان وب به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین مجموعه‌های طراحی وب با حضور ۱۰ساله در این عرصه، تضمین ارتباط مؤثر و طولانی‌مدت را با شما پس از اتمام پروژه می‌دهد.

حتی خدمات ویرایش، اصلاح و بهینه‌سازی و رفع خطای سایت‌های وردپرسی نیز انجام می‌گردد. تحقیقات نشان می‌دهد موتورهای جستجو همچنین از وب‌سایت‌هایی با طراحی وب واکنش‌گرا و محتوای وب با ساختار مناسب استفاده می‌کنند. علاوه بر این، ۷۵ درصد از اعتبار سایت ناشی از طراحی صفحه وب است.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

مزایای طراحی سایت با رایان وب

3 دیدگاه در “طراحی سایت در صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *