مقالات

طراحی سایت در ولنجک

طراحی سایت در ولنجک

دنیای بازاریابی در اینترنت متفاوت است، حتی می‌توانید بخش به بخش، در مورد شرکت‌های طراحی وب جستجو کنید، طراحی سایت در ولنجک، طراحی سایت در سعادت آباد، طراحی سایت در شهرک غرب و طراحی سایت در جردن از جمله این موارد و مثال‌هایی است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پیش از هر چیزی اجازه دهید به یک تعریف کلی در مورد طراحی سایت و وبگاه پردازیم. وقتی عبارت طراحی سایت در جردن را جستجو می‌کنیم، یعنی به دنبال یک شرکت متعهد در همین محدوده هستیم که پروژه ما را اجرایی کند و حتی‌الامکان دسترسی حضوری به این شرکت نیز وجود داشته باشد. چون به‌هرحال این فضا مستعد کلاه‌برداری است و نمی‌توان به شرکت‌های دور پا، صرفاً اعتماد کرد.

طراحی سایت در ولنجک

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

چرا رایان وب

وجه تمایز رایان وب چیست؟

در مورد وجه تمایز صحبت می‌کنیم، عوامل مؤثری که یکتا هستند و صرفاً به یک شرکت یا حوزه فعالیتی محدود خواهند بود. برخلاف بسیاری از مجموعه‌های طراحی سایت، ما اصلاً قرار نیست با عنوان طراحی سایت در ولنجک، صرفاً تمرکز مخاطب به روش‌های نوین بازاریابی را جلب کنیم.

  1. ما وب‌سایت شما را تا ۹۹ درصد چه از لحاظ سرعت، محتوا و همین‌طور ساختار بهینه‌سازی می‌کنیم.
  2. در کنار شما هستیم تا پس از پایان پروژه، در صورت بروز مشکل، بتوانید به‌راحتی آن‌ها را حل کنید.
  3. به ایمنی وب‌سایت شما اهمیت می‌دهیم. به‌هرحال سایت‌های بزرگ و کوچک همیشه در معرض نفوذ هستند.
  4. ما با عنوان طراحی سایت در ولنجک، سعی می‌کنیم مطابق خواسته شما و بر اساس کسب‌وکار و فعالیتی که در این محدوده اجرا کرده‌اید خدمات ارائه دهیم.
طراحی سایت در ولنجک به سبک رایان وب

ما می‌توانیم:

  1. سایتی بهینه با سرعت لود اولیه و اتمام بالا
  2. طراحی کاملاً اختصاصی و منحصربه‌فرد
  3. سئوی صد درصد استاندارد در وهله اول درون صفحه و سپس برون صفحه

در اختیار شما قرار دهیم و تمام ارکان ایمنی را نیز رعایت می‌کنیم؛ چون در قبال آن مسئولیم!

هنگام طراحی یک وب‌سایت، عوامل کلیدی زیادی وجود دارد که به نحوه درک آن کمک می‌کند. یک وب‌سایت خوب طراحی‌شده می‌تواند به ایجاد اعتماد کمک کند و بازدیدکنندگان را برای اقدام راهنمایی کند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی شامل اطمینان از اینکه طراحی وب‌سایت شما برای قابلیت استفاده (فرم و زیبایی‌شناسی) و استفاده از آن آسان است (عملکرد) بهینه‌شده است.

طراحی سایت در ولنجک و یا دیگر مناطق، یک ادعا نیست، ما تمرکز ویژه‌ای روی خدمات موردنیاز اقشار مختلف جامعه داریم و می‌دانیم که شما دقیقاً از یک وب‌سایت خبری، مشاور املاک، کسب‌وکار، تجاری، هلدینگ، فروشگاه اینترنتی، سرگرمی و تفریحی، دانلود و… چه می‌خواهید. تفاوتی ندارد که به چه نگاهی، درگیر موضوع طراحی یک وب‌سایت شده‌اید، در تمام این مسیر تمرکز ما روی بهترین‌ها است.

در ادامه، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت بر مبنای اصول سئو و عدم استفاده از پوسته رایگان و آماده!

شاید مدام تیترهایی نظیر: طراحی سایت شرکتی در ده دقیقه و یا موارد مشابه را دیده باشید. اما باید بدانید که یک سایت استاندارد درست مثل یک ساختمان استاندارد، نیاز به پی، بنا ریزی و همین‌طور نقشه‌کشی اصولی دارد. در غیر این صورت در زلزله‌ها و حوادث دوام نمی‌آورد. علاوه‌برآن، ما در بحث طراحی سایت در ولنجک که صرفاً یک تیتر است، همان اصول حرفه‌ای سئو را دنبال می‌کنیم. قرار نیست که از قالب‌های رایگانی که در وب‌سایت‌ها، کانال‌ها، درگاه‌ها و فروشگاه‌ها موجود هستند استفاده کنیم. همه چیز برای شما به بهترین شکل اجرا و توسعه داده می‌شود.

علاوه‌برآن، حواسمان به: ثبات، رنگ‌ها، تایپوگرافی، تصاویر، سادگی و عملکرد به طراحی خوب هم خواهد بود. به‌خوبی می‌دانیم که یک وب‌سایت مشاور املاک، دانلود، سرگرمی، موزیک، خبری و… باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. چون بارها این کار را انجام داده‌ایم.

قدم‌به‌قدم: در کنار مشتری هستیم!

مسئله پشتیبانی فنی وب‌سایت‌هایی که توسط تیم‌های طراحی سایت در شهرک غرب، مناطق مختلف استان تهران و یا خارج از آن اجرا می‌شود اهمیت ویژه‌ای دارد. بخش مهمی از کارفرمایان، قادر به رفع مشکلات و نواقص وب‌سایت خود پس از مدتی استفاده نیستند. به‌هرحال سایت ممکن است:

  • بنا به مشکلاتی از دسترس خارج شود.
  • سرعت آن کاهش‌یافته!
  • نیاز به ارتقا هاست و سرور داشته باشد.
  • مشکلات ایمنی داشته باشد.

تمام این نواقص درصورتی‌که پشتیبانی مجموعه طراحی سایت مدنظر شما خوب باشد از بین خواهد رفت. در همین زمینه، لازم است اشاره کنیم به سرویس ویژه طراحی سایت در ولنجک مجموعه رایان وب که به‌صورت حرفه‌ای، ارتباطی مؤثر و طولانی‌مدت با مشتری خواهد داشت. این حتی پس از اجرا و اتمام پروژه در سطح وب نیز در جریان خواهد بود.

طراحی سایت در ولنجک: ایمن و سرعت بالا

مشکل سرعت یکی از متداول‌ترین نواقصی است که گریبان وب‌مسترهای ایرانی را می‌گیرد. این می‌تواند از قالب و پوسته سنگین، مشکلات سرور و هاستینگ، پلاگین‌ها، ابزارها و اسکریپت‌های نصب شده، مشکلات نرم‌افزاری و یا حتی تعداد بالای کاربران باشد. به‌هرحال حتماً باید حل گردد. قبلاً متذکر شدیم که سرعت پایین یک وب‌سایت، می‌تواند تا ۹۰ درصد روی جذب کاربران تأثیر بگذارد.

کاربر شما، اهمیتی به نام، تجربه، تخصص و… نمی‌دهد. صرفاً در نگاه اول، و بسایت شما را زیرورو می‌کند و ترجیح می‌دهد که با یک قالب بهینه، بدون نقص و همین‌طور همه‌چیزتمام مواجه باشد. کدنویسی نیز مطابق استانداردهای روز HTML5، CSS  و همین‌طور تمامی ارکان و الگوریتم‌های سئوی گوگل و … صورت می‌پذیرد. شما نمره بالا در گوگل را دریافت می‌کنید!

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

۱۰ سال حضور مستمر و درخشان در حوزه وب و سئو!

سئو، بهینه‌سازی وب‌سایت، طراحی وب‌سایت با وردپرس، طراحی سایت با قالب اختصاصی، طراحی سایت در ولنجک شاید برای شما که در این حوزه اطلاعات کافی را نداشته باشید در نهایت یک معنی داشته باشد: من نیاز به یک پروژه موفق دارم! با تمام این تفاسیر، ما هیچ دیدگاهی در مورد تخصص و یا تجربه شما در این حوزه نداریم، پروژه شما در وهله اول اجرا می‌شود، همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود و گزارش کار ارائه خواهد شد. پس از تحویل پروژه، پروپوزال و تمامی توضیحات ملزوم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

وقتی از طراحی سایت در ولنجک صحبت می‌شود، یعنی به‌خوبی می‌دانیم که با چه جامعه آماری مواجه هستیم و از ما چه می‌خواهند، در کنار مشتریان هستیم، آن‌ها را در رسیدن به رتبه یک گوگل راهنمایی می‌کنیم، در صورت نیاز، تمامی پروژه‌های مرتبط با:

  • طراحی قالب وب‌سایت
  • طراحی سایت بدون قالب‌های آماده
  • بهینه‌سازی، سئو و ایندکس حرفه‌ای مطالب سایت
  • توسعه و تولید محتوا
  • و…

نیز پذیرفته شده و بادقت هرچه‌تمام‌تر اجرا می‌گردد.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

مزایای طراحی سایت با رایان وب

3 دیدگاه در “طراحی سایت در ولنجک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *