مقالات

طراحی سایت در پاسداران

طراحی سایت در پاسداران

وقتی عبارت طراحی سایت در پاسداران یا هرکدام از مناطق تهران، شهرهای مختلف ایران و… را جستجو می‌کنید، با شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی مواجه می‌شوید که هرکدام از آن‌ها ادعا می‌کنند بهترین هستند، اما روش‌های تشخیص تخصصی این موضوع متفاوت است، رایان وب به‌عنوان یکی از مجموعه‌های تخصصی و فعال در زمینه طراحی سایت در سعادت آباد، با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای روز W3C و سئوی گوگل است. مسئله مهم در مورد وب‌سایت‌ها این است که در ۹۰ درصد مواقع بنا به ایجاد یک کسب‌وکار راه‌اندازی می‌شوند.

می‌توان از روش‌های مختلفی برای طراحی سایت استفاده کرد که به طبع یکی از آن‌ها CMSهای آماده مانند وردپرس، دروپال، پرستا و جوملا و روش دیگر، بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS اختصاصی است. تمام این موارد باید با گزینش و بررسی‌های دقیق روی خواسته و هدف مشتری مشخص گردد.

طراحی سایت در پاسداران

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

ما به‌عنوان مرکز طراحی سایت در پاسداران و تمام نقاط ایران، سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به ارمغان آوریم تا بهترین‌ها ما را انتخاب کنند و آماده:

است.

طراحی سایت بهینه و اختصاصی: خدمتی از مرکز طراحی سایت در پاسداران

استفاده از قالب‌های ریپ شده، تم‌ها و پوسته‌های تکراری صرفاً باعث می‌شود که مشتری به شما حس بی‌اعتمادی پیدا کند. چون مشابه شما را بارها دیده است. وقتی در مورد طراحی سایت در پاسداران و یا مناطق اطراف صحبت می‌شود، منظور یک پروژه مهم و حیاتی است که به‌هرحال می‌تواند بخشی از یک کسب‌وکار، شرکت، استارتاپ و یا تجارت آنلاین باشد. طراحی سایت بهینه سبب می‌شود که شما از پرداخت هزینه‌های اضافه معاف شده و همین‌طور این تیم به‌هیچ‌عنوان از قالب‌های آماده‌ای که در وبگاه‌های فروش تم و پوسته موجود هستند بهره نمی‌گیرد.

در واقع توسعه قالب به‌صورت اختصاصی انجام می‌گردد و کل پروسه بهینه‌سازی تم بر اساس متدهای روز گوگل و W3C انجام می‌شود. به این صورت می‌توان انتظار داشت که سایت شما صددرصد سریع، بروز و البته مطابق استانداردها و الگوریتم‌های گوگل، حداقل در پوسته و ظاهر خود را نشان می‌دهد.

طراحی اختصاصی پوسته سبب می‌شود که هیچ‌کدام از بخش‌های وب‌سایت شما مانند هدر، فوتر، سایدبار ها، بلاگ و… مشکی در ایندکس در گوگل و همین‌طور سئو فرندلی نداشته باشد.

توسعه وب با سرعت عالی و کدهای کاملاً بهینه

سرعت یکی از مهم‌ترین شروط سئو و البته جذب مخاطب در گوگل است. حتی ربات‌های گوگل نیز به‌سرعت اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، حدود ۸۰ درصد از کاربران وقتی وب‌سایت شما در عرض ۳ ثانیه لود نمی‌شود، آن را ترک می‌کنند. ما مطابق استانداردهای روز سئو پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم همه چیز را از همان ابتدا بهینه‌سازی کنیم. رایان وب به‌عنوان مجری طراحی سایت در پاسداران و تمام مناطق تهران، این خدمت را به شکل ویژه‌ای در اختیار مشتریان و کارفرمایان قرار می‌دهد.

  • بهینه‌سازی تصاویر و المان‌های گرافیکی قالب
  • بهینه‌سازی حالت نمایش موبایلی و ریسپانسیو سایت
  • کنترل کدهای مورداستفاده در بک‌اند و فرانت‌اند وب‌سایت
  • رفع نواقص نمایش در حالت بلاگ و فروشگاه
  • سرعت بالای لود اولیه یا همان TTFB
  • رفع نواقص سرعت بارگذاری پیشخوان در سایت‌ها

از جمله مهم‌ترین خدماتی است که در این زمینه ارائه می‌شود.

سوابق درخشان ما در زمینه سئو، نرم‌افزار و طراحی سایت

شرکت طراحی سایت در پاسداران

در کنار تخصص، گذری به سابقه برای انجام فعالیت‌ها در حوزه وب و نرم‌افزار اهمیت زیادی دارد. شرکت طراحی سایت در پاسداران سال‌هاست که فعالیت مستمری در زمینه:

  • طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی، خبری، دانلود، CRM، وبلاگ
  • سئو و بهینه‌سازی درون صفحه و برون صفحه وب‌سایت
  • رفع نواقص و مشکلات سایت‌های وردپرسی، CMSهای اختصاصی

دارد و بر مبنای این تجربه و با گروی تخصص، بهترین‌ها را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌آورد. همین‌طور تمامی موضوعات به‌صورت داکیومنت در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا در درجه اول، از بند به بند تغییرات، پردازش پروژه و توسعه وب‌سایت خودآگاه باشد و یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت این تیم چه در زمینه طراحی سایت در پاسداران و یا هر عنوان دیگری، شفاف‌سازی در مورد هزینه‌ها و آگاه‌سازی مشتری از نیازهای یک وب‌سایت در زمینه خرید هاست، دامین و… است.

خدمتی از مرکز طراحی سایت در پاسداران
پشتیبانی و ارتباط حرفه‌ای با مشتری پس از اتمام پروژه

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اکثر کارفرمایان در ایران با طراحان وب‌سایت خواهند داشت این است که پس از مدتی، دیگر خبری از پیگیری‌های معمول، خدمات پس از فروش، گارانتی و… نیست.

به طبع ممکن است سایت شما پس از اجرا، در بهترین حالت ممکن نیز با مشکلات ریز و درشتی مواجه شود. عدم نمایش محتوای وب‌سایت، مشکل در آپلود داده‌ها، سرعت پایین، داون شدن وب‌سایت در اثر افزایش بازدید و نواقص امنیتی از جمله آن‌هاست. البته که یک تیم توسعه و طراحی موظف است تمامی این نواقص را برطرف کند و مطابق بندهای قرارداد، در مورد ایمنی وب‌سایت نیز باید پاسخگو باشد.

در رایان وب، موضوع طراحی، سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت با هم‌پیوند می‌خورد و به همین منوال نواقص تا آخرین لحظات رفع و حل می‌شود. شما می‌توانید تحقیقات بیشتر در این مورد را با برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی به دست آورید.

رتبه یک گوگل
وجه تمایز ویژه: هدف رتبه یک گوگل!

اگر با جستجوی عبارت: طراحی سایت در پاسداران به دنبال یک شرکت هستید که شما را به رتبه یک گوگل برساند، ما در این مورد حداقل، تجربیات زیادی داریم که می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند.

سایت شما نیاز به یک نقشه راه یا Road Map حرفه‌ای دارد که باید مطابق آن پیش رفت.

اصل اول سئو، بهینه‌سازی قالب و تم سایت است که باید به شکل صحیح و بر مبنای استانداردهای روز کدنویسی شود. این کدنویسی علاوه بر سئو روی ظاهر وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد و باید بدانید که UI و UX اهمیت ویژه‌ای دارد.

بهره‌گیری از یک ساختار استاندارد، CMS متناسب با نوع فعالیت شما، تم و روان‌شناسی رنگ، اهمیت به برندسازی و همین‌طور بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، در رده‌های بعد، اصلی‌ترین ارکانی هستند که شما را به هدفتان در گوگل، این دنیای بزرگ با میلیاردها وب‌سایت می‌رساند. ما در رایان وب، به‌عنوان مرجع طراحی سایت در پاسداران، سعی بر این داریم که تمام این ارکان را مرحله‌به‌مرحله دنبال کرده و شما را به قله یک گوگل برسانیم.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

مزایای طراحی سایت با رایان وب

مزایای طراحی سایت با رایان وب

4 دیدگاه در “طراحی سایت در پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *