مقالات

طراحی سایت در غرب تهران

طراحی سایت در غرب تهران

طراحی سایت در غرب تهران یکی از نیازهای ضروری برای هر کسب‌وکاری است؛ زیرا اگر در دنیای مدرن امروز هم‌گام با تکنولوژی قدم برندارید، تجارت شما دیر یا زود با شکست مواجه خواهد شد. پیش از انتخاب شرکت طراحی سایت و یا آغاز فرآیند طراحی سایت بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید تا سایت نهایی کاملا منتناسب با نیازهای شما باشد. در این نوشتار از رایان وب به شما کمک می‌کنیم تا با ویژگی‌های بهترین شرکت طرحی سایت آشنا شوید و تجربه‌ای خوب از همکاری برای خود بسازید.

طراحی سایت در غرب تهران
بهترین شرکت طراحی سایت در غرب تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

قطعاً شما هم نام مجموعه‌های بسیاری را شنیده‌اید اما قطعاً برای شما هم انتخاب بهترین تیم برای طراحی سایت در غرب تهران سخت خواهد بود. رایان وب متخصص در طراحی سایت شرکتی در غرب تهران آماده همکاری با شرکت‌های مختلف می‌باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت‌ها می‌پردازیم تا بتوانید به‌درستی در این مسیر قدم بردارید.

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

امکان طراحی سایت اختصاصی

اولین نکته که میزان تخصص و مهارت یک شرکت برای طراحی سایت در غرب تهران را مشخص می‌کند، امکان طراحی سایت اختصاصی است. داشتن یک وب‌سایت کدنویسی شده مزیت‌های بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

اولین مزیت این است که ظاهر سایت شما کاملاً یونیک و منحصربه‌فرد خواهد بود. برای آن‌که مسیر برندسازی را به‌درستی طی کنید، باید هویت و شخصیت یکتایی برای برند خود بسازید. در وهله‌ی دوم در سایت‌های اختصاصی امکان پیاده‌سازی قابلیت‌های متنوع وجود دارد و می‌توانید به‌راحتی امکانات موردنیاز برای جذب کاربران را فراهم کنید. تیم متخصصین رایان وب در کنار شما هستند تا بهترین وب‌سایت اختصاصی را برای شما طراحی نمایند.

برقراری امنیت وب‌سایت

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت در غرب تهران، تأمین امنیت اطلاعات کاربران و هم‌چنین دیتاهای موجود بر روی سایت است. شما برای آن‌که بتوانید خدمات و یا محصولات را به‌خوبی به مشتریان خود ارائه دهید، در قدم اول باید این اطمینان را به آن‌ها بدید که با ورود به وب‌سایت شما و واردکردن اطلاعات، حریم شخصی آن‌ها حفظ می‌شود.

از سوی دیگر اطلاعات موجود بر روی سرور نیز باید در امان باشند. فرض کنید که شما یک فروشگاه اینترنتی دارید؛ در این شرایط اگر اطلاعات سفارشات از بین برود، چگونه می‌خواهید این اطلاعات را مجدداً به‌دست آورید؟ این اتفاق کوچک‌ترین پیشامدی است که در صورت عدم وجود امنیت با آن روبرو خواهید شد و قطعاً ممکن است آسیب‌هایی بسیار جدی‌تر شمارا تهدید کند. متخصصین امنیت در شرکت طراحی سایت رایان وب تمام اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از حملات احتمالی انجام خواهد داد.

تعهد بر وظایف و مسئولیت‌ها

علاوه بر مسائل فنی که در بالا به برخی از آن‌ها اشاره کردیم، تعهد شرکت طراحی سایت در غرب تهران نیز بسیار مهم است. ما در شرکت طراحی سایت رایان وب اصل را بر رضایت مشتری نهادیم و پروژه‌های خود را در زمان مقرر و با ویژگی‌ها و امکانات مشخص‌شده، تحویل مشتریان عزیز خواهیم داد.

ارتباط مؤثر با مشتریان

بارزترین ویژگی که یک شرکت برای طراحی سایت در غرب تهران باید داشته باشد، ارتباط مستمر و مؤثر با مشتریان است. پیش از شروع کار به کمک این ارتباط می‌توان نیازهای پروژه را به‌صورت دقیق مشخص کرد و خواسته‌های مشتری تعریف خواهد شد. عدم وجود این ارتباط باعث می‌شود که نتیجه‌ی طراحی سایت به‌صورت صددرصدی نیازهای مشتری را مرتفع نسازد و نیاز به طراحی مجدد و اصلاح مشکلات باشد.

ما در تیم رایان وب نه‌تنها پیش از آغاز پروژه، بلکه در حین انجام کار نیز با شما عزیزان در ارتباط خواهیم بود تا بتوانید از میزان پیشرفت پروژه آگاهی داشته باشید. حتی پس از انجام و تحویل سایت نیز در کنار شما هستیم تا در صورت نیاز به پشتیبانی، بدون تعلل مشکلات شما عزیزان را رفع کنیم.

لیست امکانات انواع سایت

انواع سایت

طراحی سایت پایه
سایت معرفی
طراحی گرافیکی مدرن
جهت معرفی شخص یا خدمات
صفحات متداول ( درباره ما، تماس با ما، خدمات و...)
پشتیبانی ۱ ماهه
افزونه و قالب لایسنس دار
پنل مدیریت فارسی
آموزش ویدئویی کار با پنل
طراحی سایت اختصاصی
سایت شرکتی
مناسب معرفی شخص یا شرکت
ارائه خدمات یا پروژه‌ها
طراحی حرفه‌‌ای و اختصاصی
سرعت بهینه
کد نویسی بهینه
آماده جهت سئو سازی
۳ ماه پشتیبانی رایگان
آموزش کامل کار با پنل
طراحی سایت پیشرفته
سایت فروشگاهی
سایت فروشگاهی یا آموزشی
درگاه پرداخت آنلاین
پنل مدیریت سفارشات
پنل پیامکی
رعایت کامل اصول سئو
گرافیک کاملا اختصاصی
آموزش کار با پنل
۶ ماه پشتیبانی فنی رایگان
سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت

پس از طراحی سایت در غرب تهران، کار شما به اتمام نخواهد رسید؛ زیرا تنها زمانی وب‌سایت برای شما سودآور خواهد بود که مشتریان بتوانند به‌سادگی شمارا پیدا کنند. برای آن‌که در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید، باید پس از طراحی اصولی و استاندارد وب‌سایت، فرآیند سئو را آغاز کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت باید خدماتی را مبنی بر سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت انجام دهد تا بتوانید جریان درآمدی خود را به‌صورت آنلاین گسترش دهید. به همین منظور ما در گروه رایان وب تیمی متشکل از متخصصین این امر را گرد هم آورده‌ایم تا تمامی نیازهای شما، از صفر تا صد را برطرف کنیم و تا رسیدن به اهداف در کنار شما گام برداریم.

سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت
مشاوره‌ی رایگان و تخصصی

بسیاری از افرادی که کسب‌وکاری سنتی دارند، اطلاعات زیادی در رابطه با فضای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ ندارند. این موضوع باعث می‌شود تا فرصت طلایی حضور در این عرصه و پیدا کردن مشتریان جدید را از دست بدهند. پیش از شروع طراحی سایت شما باید اطلاعات لازم و اولیه را به‌دست آورید تا هزینه‌هایی که برای این کار پرداخت می‌کنید، بازدهی خوبی برای شما داشته باشد.

تیم مشاورین رایان وب به شما کمک می‌کنند تا پیش از شروع طراحی سایت بتوانید نیازسنجی‌های لازم را انجام دهید و یک استراتژی مدون و برنامه‌ریزی‌شده برای ورود به بازار دیجیتال تهیه نمایید. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت رایان وب، با مشاورین ما در تماس باشید تا به‌صورت کاملاً رایگان و تخصصی به‌تمامی سؤالات و ابهامات شما پاسخ دهند.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

سوابق و نمونه‌کارهای درخشان
سوابق و نمونه‌کارهای درخشان

ساده‌ترین و حقیقی‌ترین روش برای اطمینان از طراحی سایت در غرب تهران، بررسی سوابق و نمونه‌کارهای یک شرکت است. پیشینه و نظرات مشتریان قبلی می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد؛ زیرا هیچ‌چیزی با ارزش‌تر از تجربه نیست. گروه رایان وب با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تخصصی در زمینه‌ی طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ و برنامه‌نویسی توانسته رضایت حداکثری کاربران را  به‌دست آورد. با مراجعه به صفحه نمونه کارها می‌توانید برخی از پروژه‌های شاخص را مشاهده نمایید.

سفارش طراحی سایت در غرب تهران

برای آن‌که بهترین نتیجه را از طراحی سایت خود بگیرید، بهتر است که به مراکز معتبر و تخصصی این حیطه مراجعه کنید. ما در تیم رایان وب با بهره‌گیری از نیروی جوان و متخصص و به پشتوانه‌ی ۱۰ سال تجربه، بهترین وب‌سایت را برای شما طراحی و بهینه‌سازی خواهیم کرد. جهت سفارش با شماره ۲۲۳۵۵۲۲۶ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

2 دیدگاه در “طراحی سایت در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *