مقالات

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در اسلامشهر

اگر عباراتی نظیر: طراحی سایت در اسلامشهر را جستجو نموده و به این صفحه ارجاع داده شده‌اید باید بدانید که در ادامه قصد داریم در مورد چه موضوعاتی با شما صحبت کنیم. پیش از هر چیزی فراموش نکنید که طراحی سایت، امروزه صرفاً موردنیاز کسب‌وکارهای بزرگ و کلان نیست بلکه حتی خرده‌فروشی‌ها و استارتاپ‌های تازه‌کار نیز به آن نیاز دارند.

به همین منوال و در کنار این مفاهیم حتماً باید سایت بر اساس استانداردها طراحی شود. می‌توانید از CMS های آماده یا همان سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان استفاده کنید یا به سراغ پلتفرم اختصاصی خودتان بروید.

طراحی سایت در اسلامشهر

در حال حاضر ما یکی از مجموعه‌های گسترده و باسابقه توسعه و طراحی سایت در اسلامشهر یا مناطق دیگر و سراسر کشور هستیم، که طراحی انواع سایت شرکتی، طراحی سایت روانشناسی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت آموزشی و … را انجام می‌دهیم. اگر نیاز به یک وب‌سایت دارید و هیچ پیش‌زمینه‌ای در این مورد ندارید یا اطلاعات شما در این حوزه حداقلی است؛ پیشنهاد می‌کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در بحث طراحی سایت به آن دقت کنید رعایت تمامی استانداردهایی است که گوگل معمولاً در مدت‌زمان کوتاه، تغییرات زیادی در آن ایجاد می‌کند. علاوه‌برآن می‌توان انتظار داشت که سایت شما نیاز به پشتیبانی دارد. پس حتماً خدمات طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، تجاری، استارتاپی و… را از مجموعه‌هایی دریافت کنید که گارانتی و خدمات پشتیبانی نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

صفحه اول سایت شما

مهم‌ترین راز حضور یا عدم حضور کاربران

انتظار نمی‌شود که سایت شما در همان ابتدا سنگین، پر از جلوه‌های گرافیکی و افکت‌های خاص باشد مگر در مواردی که واقعاً این ایده‌ها جواب دهد. پیش از هر چیزی یک شماتیک فنی و چیزی شبیه به نقشه معماری ساختمان برای سایت شما ایجاد می‌گردد.

اولین چیزی که امروزه هنگام ایجاد یک وب‌سایت باید به‌خاطر بسپارید این است که طراحی را به‌صورت مینیمال نگه دارید و فقط عناصر ضروری را در صفحه فرود قرار دهید. شما می‌توانید بقیه عناصر خود را در صفحات مختلف یا منوهای مختصر سازماندهی کنید اما صفحه فرود باید حداقل در طراحی باشد. انتظار می‌رود که سایت شما در کم‌ترین زمان ممکن و حد امکان، زیر ۳ ثانیه لود شود در غیر این صورت باید با کاربر خداحافظی کنید چون کلید بازگشت به عقب را انتخاب کرده و به سراغ نتیجه جستجوی بعدی می‌رود.

در این قسمت تعدادی نمونه کار از طراحی‌های انجام شده توسط رایان وب می‌توانید مشاهده نمایید:

فاکتورهای کلیدی برای انتخاب شرکت طراحی سایت

همیشه طراحی سایت برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها یک سؤال بزرگ است.

پیش از هر چیزی باید بدانید که یک شرکت برتر و مرجع طراحی سایت، چه ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌هایی باید در خود جای دهد و از چه نظر بتواند نیاز مشتریان و کاربرانی که به آن مراجعه می‌کنند را برآورده سازد. موضوع سرعت، امنیت و همین‌طور کاربرپسند بودن یک سایت و استفاده آسان از آن در سال ۲۰۲۳ میلادی و دهه‌های آینده بیش از چیزی که فکرش را می‌کنید اهمیت دارد. باتوجه‌ به این که به‌زودی با WEB 3.0 نیز درگیر خواهیم شد بازاریابی دیجیتال امروزه شاخص‌ترین روش جذب مشتری است.

طراحی سایت شرکتی در اسلامشهر

امروزه طراحی سایت شرکتی بخش بسیار مهمی از فرآیند برندینگ دیجیتال بشمار می‌آید. این وب‌سایت‌ها بر تصمیم خرید مشتری تأثیر بسزایی دارند و نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. زیرا کاربران قبل از خرید محصول مدنظر، با اطلاعات و کارایی آن به‌طور تمام و کمال از طریق تصاویر و اطلاعات ضمیمه‌شده در سایت آشنا خواهند شد. یکی از فاکتورهای کلیدی در طراحی سایت شرکتی، تولید محتوای با کیفیت می‌باشد. محتوای با کیفیت، ارتباط مستقیم با ایجاد تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان را دارد

طراحی سایت ریسپانسیو موبایل

در مبنای انتخاب یک مجموعه رسمی برای طراحی سایت در اسلامشهر، دقت کنید که واکنش‌گرا بودن سایت شما در سال ۲۰۲۳ میلادی دوچندان اهمیت دارد.

از سال ۲۰۱۷، ترافیک اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه به طور مداوم بیش از نصف بوده است. در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ دستگاه‌های تلفن همراه، مسئول ۵۰.۸ درصد از کل ترافیک جهانی اینترنت بودند. همچنین می‌دانیم که یک کاربر هنگام مرور اینترنت چقدر بی‌حوصله است. این به طور مستقیم نشان می‌دهد که با نادیده‌گرفتن ماهیت واکنش‌گرا بودن وب‌سایت، بیش از نیمی از ترافیک و کاربران خود را به خطر می‌اندازید.

اگرچه لازم نیست هر وب‌سایتی ریسپانسیو باشد. به‌عنوان‌مثال فرض کنید یک وب‌سایت بانکی برای عملکردهای مختلف بانکی برای کاربران بانک وجود دارد. در این صورت کاملاً بدیهی است که کاربران از سیستم‌های بانک برای فعالیت استفاده خواهند کرد اما برای یک وب‌سایت عمومی، واکنش‌پذیری بسیار مهم است.

طراحی سایت ریسپانسیو

کاربرپسند بودن را جدی بگیرید!

امروزه عناصر طراحی وب در هسته اصلی ارائه یک تجربه آنلاین کامل هستند.

طراحی وب مدرن، راه طولانی را طی کرده است زیرا وب‌سایت‌ها نمی‌توانند به شکل یک روزنامه که صرفاً متن دارد ظاهر شوند. طراحی سایت سئو شده در اسلامشهر، یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که شما می‌توانید از ما دریافت کنید. ما به شما این نوید را می‌دهیم که از استانداردترین ساختارهای توسعه صفحات گسترده وب استفاده می‌کنیم.

امروزه مردم از وب‌سایت‌ها برای تحویل مواد غذایی به تراکنش‌های مالی و تماشای سریال‌ها در تمام روز استفاده می‌کنند. ازآنجایی‌که همه به‌شدت وابسته هستند و انتظار دارند که حمایت آنها با تجربیات آنلاین بهینه جبران شود. عناصر مؤثر وب‌سایت جذابیت بصری ایجاد می‌کنند و تلاش‌های کلی SEO و CRO را تقویت می‌کنند در نتیجه از کانال‌های بازاریابی و درآمد شما حمایت می‌کنند. درحالی‌که صدها عنصر طراحی برای انتخاب وجود دارد و شما باید بدانید که سایتتان با چه مواردی می‌تواند موفق‌تر باشد.

طراحی سایت سئو شده
طراحی سایت سئو شده:

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به یاد داشته باشید طراحی یک سایت سئو شده مطابق استانداردهای گوگل با:

  • سرعت فوق‌العاده بالا و سرعت لود اولیه خوب
  • ایندکس سریع و نمایش نتایج در گوگل
  • امکان ایجاد تغییرات و گسترش در صورت نیاز

است. در این صورت رشد و بازدهی شما تا ده برابر بیشتر از دیگر روش‌های توسعه کسب‌وکار خواهد شد.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت در اسلامشهر

این مجموعه یکپارچه، با سال‌ها فعالیت در حوزه خدمات طراحی سایت و آموزش توسعه وب، برنامه‌نویسی و ساخت انواع واسط‌ها و رابط‌های کاربری و استفاده از المان‌های روز، W3C و همین‌طور SEO مطابق تمامی قوانین گوگل، در حال حاضر ارائه‌دهنده خدمات:

و هزاران مورد دیگر است. اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت در اسلامشهر هستید و می‌خواهید کسب‌وکار خود را با تمامی ویژگی‌ها تبدیل به یک صفحه وب آنلاین کنید و می‌خواهید در رتبه نخست گوگل با نام خود بدرخشید و تمامی اطلاعات شرکت یا مجموعه و کسب و تجارت خود را در گوگل مدیریت کنید؛ ما در این مسیر شما را یاری خواهد کرد.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *