مقالات

طراحی سایت در جردن

طراحی وب سایت در جردن

امروزه با توجه به اهمیت اینترنت در زمینه‌های گوناگون، کسب‌وکارهای آنلاین جایگزین کسب‌وکارهای سنتی شده‌اند. یکی از ملزومات کسب‌وکار آنلاین، طراحی سایت برای معرفی محصولات و خدمات است. درواقع اگر کسب‌وکارها در دنیای مجازی جایگاهی را برای خود به دست نیاورند،‌ بی‌شک بازار محدودتری خواهند داشت و بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهند داد. در ادامه مطلب به معرفی طراحی سایت در جردن و مزایای آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت در جردن

با توجه به اینکه نرخ جذب مشتری در تبلیغات آنلاین به‌مراتب نسبت به تبلیغات آفلاین بیشتر می‌باشد، به‌صورت کلی با انجام تبلیغات آنلاین در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات آنلاین تبلیغات گوگل ادورز و یا سئوی وب‌سایت می‌باشد که مشتریان از طریق جستجو در گوگل با شما آشنا می‌شوند. برای محقق نمودن این امر کافی است برای مجموعه خود سایتی داشته باشید.

مراحل ثبت سفارش

مشاوره

مشاوره

تماس تلفنی و دریافت مشاوره جهت طراحی سایت مناسب با نیازمندی‌های شما

بررسی-نیازهای-سایت

بررسی نیازمندی‌ها

در این مرحله تمامی نیازمندی‌های کارفرما بررسی شده و مناسب با آن طرح پیاده سازی می‌شود

تحویل-وب-سایت

پیاده سازی و تحویل

بعد از پیاده سازی، وب سایت و ویدئوی آموزشی کار با پنل نیز تحویل می‌گردد

پشتیبانی-فنی-سایت

پشتیبانی فنی

بعد از تحویل وب سایت در صورت بروز مشکل، رایان وب پاسخگوی تمام نیازهای شما می‌باشد

چرا طراحی سایت با رایان وب؟

طراحی سایت به بیان ساده به معنای طراحی و ساخت یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی و بازطراحی  یک سایت قدیمی در بستر اینترنت می‌باشد. در این فرآیند، طراح می‌کوشد تا سایتی با ویژگی‌های مورد نیاز کاربر و به‌طوری‌که موردپسند وی باشد را طراحی کند.

در اینجا چند مورد از مزیت‌های طراحی سایت توسط رایان وب را بررسی می‌نماییم:

  • سابقه کار طولانی‌مدت و تخصص درزمینهٔ نرم‌افزار و طراحی سایت
  • ارائه خدمات دیگر مرتبط نظیر سئو، ادورز، بهینه‌سازی و پشتیبانی سایت
  • نیازسنجی و مشاوره تخصصی در جلسات حضوری یا تلفنی قبل از شروع کار
  • طراحی سایت با کدهای بهینه و سرعت‌بالا
  • پشتیبانی و درج محتوا در سایت حتی بعد از اتمام قرارداد

عوامل مهم و مؤثر در طراحی یک وب‌سایت چیست؟

داینامیک یا استاتیک بودن سایت

داینامیک یا استاتیک بودن از اصول زیبایی سایت بشمار می‌روند. استاتیک بودن یک سایت به این معناست که شما قادر به ایجاد تغییرات در سایت خود نخواهید بود و طبیعتاً هزینه پایین‌تری نیز خواهد داشت. اما چنانچه در سایت خود پنل مدیریتی داشته باشید و امکان ایجاد تغییرات در سایت شما وجود داشته باشد، در این صورت می‌توان گفت که سایت شما داینامیک بوده و هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

هاست

منظور از هاست فضایی است که اطلاعات، فایل‌ها و کدهای سایت در آن درج می‌شوند. درواقع هاست سرویسی است که به کاربران اینترنتی اجازه می‌دهد تا به سایت دسترسی داشته باشند.

دامنه

منظور از دامنه همان آدرس سایت می‌باشد که دارای پسوند‌های متنوعی مثل .com ،  .ir ،   inf و … است. هزینه‌ی هرکدام از دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

گرافیک سایت

 در طراحی سایت حرفه‌ای عناصر گرافیکی ساده و پیچیده و بزرگ و کوچک بکار رفته است. این عناصر گرافیکی تا میزان قابل‌توجهی می‌توانند کیفیت سایت شما را افزایش دهند. طراحان و گرافیست‌های ماهر و متخصص طراحی وب سایت در جردن می‌توانند سایتی با عناصر گرافیکی قابل‌قبول و باکیفیت را برای شما با توجه به نیازتان طراحی کنند.

گرافیک سایت
طراحی سایت حرفه‌ای چه کمکی به کسب‌وکارهای مختلف می‌کند؟
  • دسترسی ۲۴ ساعته

سایت یک شرکت یا فروشگاه شبانه‌روزی محسوب می‌شود که به‌طور ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان می‌باشد. کاربر در هر زمان از شبانه‌روز که بخواهد می‌تواند بدون هیچ محدودیتی از سایت بازدید کند. درواقع حتی موقعی که شما در خواب هستید، فروشگاهتان باز و در حال سودآوری است. طراحی سایت با رایان وب این امکان را به‌راحتی برای کسب‌وکار شما فراهم خواهد کرد.

  • به حداقل رساندن هزینه‌ها

با طراحی سایت در جردن دیگر نیازی نیست که هزینه‌‌های سرسام‌آوری مثل اجاره مغازه، دکور، دفتر و…  را پرداخت کنید. تنها کافیست که وب‌سایت طراحی و بهینه‌سازی بشود. در ابتدای راه‌‌اندازی هر کسب‌وکار، مدیریت درست هزینه‌‌ها بسیار مهم است و کارآمدترین شیوه برای کنترل هزینه‌ها طراحی سایت برای کسب‌وکار می‌باشد.

  • بدون محدودیت مکانی

با طراحی سایت در جردن بازار فروش خود را گسترش خواهید داد، به‌طوری‌که محدود به یک شهر نخواهید شد. شما با راه‌‌اندازی وب‌سایت قادر خواهید بود که این محدودیت جغرافیایی را برای کسب‌وکار خود از بین ببرید و محصولات خود را به شهر و یا حتی کشورهای دیگر صادر و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

  • بازاریابی ساده و قدرتمند

بازاریابی در دنیای مجازی می‌تواند بسیار آسان و پربازده باشد. در صورت داشتن یک سئو بسیار قوی برای وب‌سایتتان از پشتیبانی گوگل برخوردار خواهید شد، به‌طوری‌که کاربر با هر بار جست‌وجو با فروشگاه شما مواجه شده و می‌تواند روی آن کلیک کند.

  • افزایش اعتبار

شما با طراحی سایت در جردن به‌راحتی می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه به‌اندازه چندین سال اعتبار به دست بیاورید. درواقع راه‌اندازی وب‌سایت جهت معرفی خدمات و محصولات، سبب ایجاد حس اعتماد در مشتریان خواهد شد.

  • گسترش فعالیت

داشتن یک وب‌سایت هدفمند می‌تواند در گسترش فعالیت و کسب‌وکار بسیار مؤثر باشد. طراحی سایت در جردن به بهترین شکل ممکن محصولات یا خدمات شما را به دیگران معرفی می‌کند و این اولین قدم برای گسترش کسب‌وکار شما خواهد بود.

انواع مختلف طراحی سایت در جردن

طراحی سایت ریسپانسیو در تهران
طراحی سایت فروشگاهی در جردن

امروزه افراد به دلیل ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری و … تمایل بیشتری نسبت به خرید اینترنتی نشان می‌دهند. طراحی سایت فروشگاهی این امکان را فراهم می‌کند که هرکسی بدون محدودیت زمانی و مکانی و بدون اینکه حتی از منزل خود خارج شود، محصول مدنظرش را خریداری کند. طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای این امکان را فراهم می‌سازد که بتوانید بازار هدف خود را توسعه بدهید و در سطح کلان کشوری مشتری جذب کنید. طراحی سایت در جردن به شما کمک می‌کند که بازار بزرگی از مشتریان را به دست بیاورید و محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو معرفی کنید.

کارشناسان رایان وب در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود​

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت تماس بگیرید.

طراحی سایت آموزشی در جردن

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح دانش افراد، مردم به دنبال آموزش‌های جدید و باکیفیت می‌باشند. طراحی سایت با رایان وب این امکان را برای دانشگاه‌ها و مدارس و اساتید فراهم کرده است تا با طراحی سایت آموزشی بتوانند مطالب آموزشی و علم خود را با دیگران در بستر اینترنت به اشتراک بگذارند. از مزایای طراحی سایت آموزشی می‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه، ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن، وجود پروفایل کاربری مخصوص استاد و دانش‌آموز و همچنین داشتن رابط کاربری بالا اشاره نمود.

سوالات متداول

خیر، در رایان وب پیشنهاد ما به کارفرمایان گرامی قالب با طراحی اختصاصی می‌باشد.

بله، تمامی قالب‌های استفاده شده در سایت‌های وردپرسی لایسنس‌دار می‌باشند.

تمامی سایت‌های طراحی‌شده توسط رایان وب با ابزارهای مخصوص تست می‌شود و سایتی با سرعت‌بالا به کارفرما ارائه می‌گردد.

بعد از اتمام طراحی فیلم آموزشی کار با پنل خدمت کارفرما ارائه می‌گردد.

طراحی سایت شرکتی در جردن

از نکات مثبت طراحی سایت شرکتی می‌توان به مواردی مثل فراهم کردن امکان خرید محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین،  عدم نیاز به صرف هزینه‌های زیاد برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی،   گسترش فعالیت شرکت در سطح کشوری و بین المللی، امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی، امکان راه‌اندازی سایت به‌صورت چندزبانه جهت فعالیت در سطح بین‌المللی، معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت، درج گالری تصاویر محصولات و پروژه‌های انجام‌شده​​​​​​​ توسط شرکت اشاره نمود.

طراحی سایت واکنش‌گرا

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا یکی دیگر از زمینه‎‌های فعالیت طراحی سایت در جردن می‌باشد. هدف از طراحی این سایت‌ها نمایش مطلوب سایت در تمام دستگاه‌های هوشمند اعم از گوشی، تبلت و کامپیوتر است. طراحی سایت ریسپانسیو این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با توجه به نیازشان دریکی از گجت‌های هوشمند به وب‌سایت دسترسی داشته باشند. طراحی سایت با رایان وب می‌تواند در این زمینه نیز کمک شایانی به شما کند.

طراحی سایت واکنش‌گرا
طراحی سایت پزشکی

یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت طراحی سایت در جردن، طراحی سایت پزشکی می‌باشد. امروزه با رشد تکنولوژی، بسیاری از افراد قبل از مراجعه به پزشک به اینترنت رجوع می‌کنند. طراحی سایت پزشکی با اهداف ارتقاء سطح خدمات درمانی، سهولت ارتباط بیماران با پزشکان و افزایش آگاهی بیماران می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. همچنین پزشکان در موارد خاصی می‌توانند با ارائه مشاوره آنلاین به بیماران مانع از حضور بی‌مورد آن‌ها در محیط بیمارستان‌ها و مطب‌ها بشوند. لازم به ذکر است که این موضوع مزیت‌های زیادی در ارتقاء کیفیت شهرنشینی نیز خواهد داشت. بیماران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت پزشک مربوطه با او ارتباط برقرار کنند، بدون تماس تلفنی و یا رفتن به مطب وقت ویزیت رزرو کنند و با خدماتی که پزشک ارائه می‌دهد، آشنا بشوند.

طراحی سایت حرفه‌ای

چنانچه به دنبال گسترش و توسعه تجارت خود هستید، طراحی سایت حرفه‌ای در این مسیر جزء اقدامات ضروری شما بشمار می‌آید. امروزه بسیاری از افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند، با طراحی سایت حرفه‌ای کسب‌وکار خود را شروع کرده و به کسب درآمد می‌پردازند. از مزایای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌توان به ارائه بهترین تأثیرات برای کاربران، همگام شدن با رقبا، افزایش درآمد، بهبود بخشیدن به رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش مشتریان دائمی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ساده‌تر شدن افزودن قابلیت‌های جدید به وب‌سایت در آینده و ایجاد یک هویت برند ثابت اشاره کرد.

طراحی سایت وردپرسی
طراحی سایت وردپرسی در جردن

طراحی سایت وردپرسی نیز از حوزه‌های فعالیت طراحی سایت در جردن بشمار می‌رود. طراحی سایت وردپرسی دارای مزیت‌های فراوانی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

اعتبار طراحی سایت با رایان وب

اگر قصد طراحی سایت در قالب‌های مختلف را دارید،  باید کار را به دست کاردان سپرده و با یک شرکت معتبر و تیم متخصص همکاری کنید. رایان وب یکی از معتبرترین شرکت‌ها درزمینهٔ طراحی سایت با سابقه فعالیت از سال ۱۳۹۰ می‌باشد و طراحی سایت در جردن را به شما پیشنهاد می‌کند. همچنین با مراجعه به طراحی سایت در شهرک غرب و طراحی سایت در سعادت آباد نیز می‌توانید از لحاظ کیفیت سایت خود اطمینان خاطر داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله با طراحی سایت در جردن و مزایای همکاری با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران آشنا شدیم. شرکت طراحی سایت در جردن در زمینه‌های متنوع ذکرشده می‌تواند با توجه به نوع کسب‌وکار شما، سایتی باکیفیت و بازدهی بالا را طراحی کند. چنانچه قصد رونق بخشیدن به تجارت خود را دارید، با راه‌اندازی یک وب‌سایت مسیر افزایش درآمد و جذب مشتری را آغاز کنید.

6 دیدگاه در “طراحی سایت در جردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *